Wat erg zeg die foto's! pfff heb echt medelijden met dat beestje!! alles ligt verkeerd en ze kan zowat meelopen! @ponylies: kan je er niet gewoon wat van zeggen in het echt in plaats van via hyves? dan ziet ze misschien ook hoe serieus je erover bent?
het probleem is dus dat ik haar bijna nooit meer zie, en als ik haar zie dan heb ik geen zin in ruzie , ik heb het al een keer gezegt maar er wordt dan overheen gelult in de zin van een shetlander is sterk .....
hmm je zou haar kunnen uitleggen dat een shet het niet snel laat merken. dat het doorzetters zijn... maarja.. dat had ik ook al bij haar foto neergezet...
Jeutje, die balk, dat het pony'tje er nog overheen springt!! Ze zou eraf moeten vallen! Die doe je een pony toch niet aan? Voor het beessie is er nu ook geen lol meer aan, pfft. Waar gaat het heen... Gerrumm.
arutten16
Geplaatst: 12-06-11 22:23
shet is echt super zielig
Hannemarie
Geplaatst: 12-06-11 22:29
ik ben met het meisje aan het praten via hyves (ken haar niet persoonlijk hoor!) en het komt denk ik allemaal wel goed als ze naar me luistert
edit; dus plaats even een andere foto dan is deze discussie ook weer voorbij, want we weten nu wel dat het niet goed is voor de pony!
omygod veeeeeeeeel te groot, maar ze met het wel vriendelijk onder ogen gaan zien. maar zij heeft toch nog een pony? waarom gaat ze dan niet lekker met hem rijden en dan de shet als lekkere knuffel pony!
jammergenoeg ziet ze het niet in en word ze boos en gaat schelden heb meer dan genoeg gedaan voor haar, maar ze ziet het niet in wie het hele verhaal wil horen PBt maar dat ga ik niet open en bloot online zetten
nu weer verder ontopic
adaya_
Geplaatst: 12-06-11 22:58
ze heeft een top pony.. ze kan top rijden ... ze heeft een top intstructeur.. .ze heeft een top houding.. ze heeft een top gewicht... enz... zegt ze net zelf tegen me op hyves... dus ze zal wel weten waar ze mee bezig is
Tylermen
Geplaatst: 12-06-11 23:01
Hannemarie schreef:
jammergenoeg ziet ze het niet in en word ze boos en gaat schelden heb meer dan genoeg gedaan voor haar, maar ze ziet het niet in wie het hele verhaal wil horen PBt maar dat ga ik niet open en bloot online zetten
nu weer verder ontopic
Je kan me altijd pb'en
little_birdy
Geplaatst: 12-06-11 23:03
oke laat maar mensen ik geef het op laten we weer ontopic gaan