Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_AAASCHAAA_ schreef:Ik ben ook 1,65... Maar ik zal niet op een shet gaan rijden. Dat gaat nooit passen, en mijn gewicht zal het probleem daarin niet zijn.....
xAylie schreef:volgens mij is hier geen discussie of commentaar voor degene op het filmpje voor nodig haha, is niet aanvallend bedoeld!
Calanddra schreef:Hoezo niet? Iemand haalt het hier aan aangezien bij haar de verhouding ongeveer gelijk is, dan mogen we daar toch best onze mening over geven?
Ik vind het gewoon jammer, door zulke combinaties denken kinderen van ach, dan kan ik het ook nog wel. Hoe vaak is deze combinatie wel niet aangehaald in topics als deze??
Maarja, dat die pony's onder toezicht staan van de DA, osteo, fysio, dat vergeten die meiden dan. Ook logisch, want die zien alleen maar iemand van hun lengte die nog op een shetlander rijdt...
_xmichelle schreef:_AAASCHAAA_ schreef:Ik ben ook 1,65... Maar ik zal niet op een shet gaan rijden. Dat gaat nooit passen, en mijn gewicht zal het probleem daarin niet zijn.....
ik ben ook 1,65 en zal ook nooit meer op een shetje stappen..
als je boven de 1,60 bent heb je denk ik toch wel een pony van 1,30 nodig..
het maakt niet uit hoe gespierd hij is, je brengt hem met je lichaam uit balans.