wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wietske_hoii

Re: wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:22

Ik ken ze niet, maar de stoere,lieve zijn altijd het leukst!

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:04

paardjuhh123 schreef:
dus er zat een slotje op de pony, maar hij werd wel uitgeleend??????????????

ja en dat vond ik heel raar.

lovebinky schreef:
dat slotje op je pony is als ze op stal gaan om weg gebracht te worden, als ze dus voor 3 uur ofzo al terug zijn word het slotje afgeknipt als iemand anders hem wilt, de ponys moet je rond 5 uur terug brengen wil je het slotje gewoon om houden.
Volgens mij is het zo, dat begreep ik er van...

En @akhal_teke een slotje kan je kopen in de winkel en die doe je om de band die de pony om heeft, daar zet je het nummer van je huisje op en dan heb je de pony gereserveerd zegmaar.

dus met andere woorden je mag de pony geen rust geven in de kudden lekker los.
om later in de middag weer even op te halen.
leuk koop ja dan een slotje van 4,- geloof dat zo duur was.

Burtzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:20

Hoe laat staan jullie er voor minder populaire pony's? *\o/*

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:28

Nol :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:48

[/quote]

leuk koop ja dan een slotje van 4,- geloof dat zo duur was.[/quote]

Hallo, de pony's hebben zowiezo allemaal een jaar rust. In een schoolweek zijn er ook altijd driekwart van de pony's ofzo op wei.
Een slotje is 1.50 ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:53

[/quote]JIJ bent triest, je hebt alleen maar verhalen van anderen gehoort, en iik neem aan dat je er nog nooit zelf bent geweest?
Doe normaal, en kom terug als je er bent geweest ofzo.[/quote]

Ik ging ff kijken met een vriendin bij de ponys, nou nou trieste boel daar hoor, we zijn gelijk weer weggegaan, we konden het niet meer aanzien hoe de kinderen ermee omgingen.

Ik vernam van kennissen met kinderen, dat er genoeg ponys zijn die afgeragd werden.

Nee, ik blijf erbij dat ik het triest vind, velen ging er ondeugend en met een karakter erheen en na 1 a 2 jaren is er niets meer van over en zijn het geestelijk dooie ponys en of agressief, en dan zie je ze niet meer en hoppa weer een lading nieuwe shetjes. Dat zegt toch voldoende.

Maar ga jij maar lekker er rijden hoor.[/quote]

Je doet echt overdreven, ik weet niet hoe het er 5 jaar geleden was, maar wel 3 jaar geleden, ik kom daar al sinds 2009 en het gaat er daar echt niet zo aantoe als in jouw verhaal.
Hallo, ik vind t ook niet geweldig hoe die pony's door sommige mensen word behandeld, maar ik ga daar echt niet heen om te rijden, ik ga erheen omdat ik me lieveling weer wil zien, en me vriendinnen, en alle lieve pony's daar. Er is een pony, Peertje 2. Die gaat denk ik volgend jaar met pensioen, of die is nu al met pensioen ik weet het niet, maar die pony is er al járen, en dat is een superlief paardje, laat alles toe, loopt los met je mee, en der zijn nog wel tig pony's waar ik hetzelfde over heb te vertellen. dus ik zal maar je mond houden over dat ga er maar lekker rijden

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:54

_laura_lilo_ schreef:
Ik was er dit weekend, mis Garlic <3

GARLICC! :+: :+: :+: :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:55

Burtzle schreef:
Hoe laat staan jullie er voor minder populaire pony's? *\o/*

Eeuhm, ik denk dat je er dan wel rond 12 uur, 1 uur hoeft te staan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:56

Haha dat Garlic zo geliefd is, het eerste weekend had vriendin m als looppony en het enige wat ze deed is bijten bijten bijten. :')

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:24

nou dus zo'n pony moet dus omdat ze de winter rust hebben de heledag aan een touwtje staan, en rijden.
sorry vind ik geen leven voor zo'n pony.
als een pony twee uur kind bezig houd mag het best even 2 uur lekker rust in de koppel zodat men even rustig kan eten en daarna de pony weer ophalen om even weer twee uurtjes mee bezig zijn.

ik zag ponys wel bijna heledag met kinderen rond te galoperen en draven, soms moesten mensen met kleine kinderen op ponys uit wijken.
controle op park was ook ver te zoeken.
kon merken dat die ponys er ook achter aan wilde.
het blijven kudden dieren.
daarom pleit ik ruiterbewijs.
dan leer je de regels hoe je elkaar moet pasreren of inhalen zonder dat er ongelukken kunnen gebeuren.
sorry kinderen vonden het leuk maar in mijn ogen dier onvriendelijk.

xPPCx_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:30

en grote choco??????? *D maar is droppie ecxht weg????? |(

xPPCx_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:32

ik sta altijd kei vroeg op om mijn lievelingspony te pakken ( tip: NICOOOOOO) maar ik ben er te groot voor geworden!!! |( |( |( |( |( |( |( |( |( maar dit jaar gewoon een andere :) :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:35

xPPCx<3 schreef:
en grote choco??????? *D maar is droppie ecxht weg????? |(

Ja volgens mij wel.. hij was al oud dus ik weet niet.. ik zal wel even vragen als ik weer in ppc ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:36

xPPCx<3 schreef:
ik sta altijd kei vroeg op om mijn lievelingspony te pakken ( tip: NICOOOOOO) maar ik ben er te groot voor geworden!!! |( |( |( |( |( |( |( |( |( maar dit jaar gewoon een andere :) :o

Hoelaat? :D hoezo? je kan er toch ook gewooon mee wadelen? is ook leuk toch? :d

lovebinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:40

loes-freke schreef:
paardjuhh123 schreef:
dus er zat een slotje op de pony, maar hij werd wel uitgeleend??????????????

ja en dat vond ik heel raar.

lovebinky schreef:
dat slotje op je pony is als ze op stal gaan om weg gebracht te worden, als ze dus voor 3 uur ofzo al terug zijn word het slotje afgeknipt als iemand anders hem wilt, de ponys moet je rond 5 uur terug brengen wil je het slotje gewoon om houden.
Volgens mij is het zo, dat begreep ik er van...

En @akhal_teke een slotje kan je kopen in de winkel en die doe je om de band die de pony om heeft, daar zet je het nummer van je huisje op en dan heb je de pony gereserveerd zegmaar.

leuk koop ja dan een slotje van 4,- geloof dat zo duur was.

Ik snap wat u bedoelt hoor!! maar ik heb toen gehoord dat het zo was.. dus wij hadden bij het huisje een stuk gras afgezet en daar de ponys ingezet om de ponys los lekker te laten lopen (merendeel van de tijd) en dan af en toe pakken en lekker mee wandelen of even poetsen maar ze stonden voornamelijk in het gras...
Dit was ook omdat we zoiets hadden anders is die dalijk aan iemand anders gegeven, dat hadden wij namelijk gehoord..

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:55

wij gaan er niet meer heen, ook al willen de kinderen wel.
ik ga nog liever met trailer en ponys naar het bos dan dat ik dit moet zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:56

Ja wij zitten bijna altijd in x6 een mega groot weitje, daar loopt poohtje gewoon los, ook geen weitje ofzo, hij kan zo keihard wegrennen naar stal, maar dat doet ie niet.

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:58

Sypol_Rawr schreef:
Haha dat Garlic zo geliefd is, het eerste weekend had vriendin m als looppony en het enige wat ze deed is bijten bijten bijten. :')

Love herr :+: :+: :+:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:54

LoveMickey schreef:
Sypol_Rawr schreef:

Love herr :+: :+: :+:

[ Afbeelding ]

Haha superleuk, aah jij bent t van hyves :P ik ben nikki'poohbear je kent me vast niet hihi

_laura_lilo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 15:32

LoveMickey Garlic is echt lieff..

mara168

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 23:19

ik ben er nu 1x geweest en had Boginot een looppony. Maar mij lijkt Lowina ook super<3

Burtzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:22

Ik had ook een LoopPony, waar ik best veel mee deed, van de buren! Ze heette Nikita, toen nog onbeleerd! In 2009!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:26

Sypol_Rawr schreef:

JIJ bent triest, je hebt alleen maar verhalen van anderen gehoort, en iik neem aan dat je er nog nooit zelf bent geweest?
Doe normaal, en kom terug als je er bent geweest ofzo.[/quote]

Ik ging ff kijken met een vriendin bij de ponys, nou nou trieste boel daar hoor, we zijn gelijk weer weggegaan, we konden het niet meer aanzien hoe de kinderen ermee omgingen.

Ik vernam van kennissen met kinderen, dat er genoeg ponys zijn die afgeragd werden.

Nee, ik blijf erbij dat ik het triest vind, velen ging er ondeugend en met een karakter erheen en na 1 a 2 jaren is er niets meer van over en zijn het geestelijk dooie ponys en of agressief, en dan zie je ze niet meer en hoppa weer een lading nieuwe shetjes. Dat zegt toch voldoende.

Maar ga jij maar lekker er rijden hoor.[/quote]

Je doet echt overdreven, ik weet niet hoe het er 5 jaar geleden was, maar wel 3 jaar geleden, ik kom daar al sinds 2009 en het gaat er daar echt niet zo aantoe als in jouw verhaal.
Hallo, ik vind t ook niet geweldig hoe die pony's door sommige mensen word behandeld, maar ik ga daar echt niet heen om te rijden, ik ga erheen omdat ik me lieveling weer wil zien, en me vriendinnen, en alle lieve pony's daar. Er is een pony, Peertje 2. Die gaat denk ik volgend jaar met pensioen, of die is nu al met pensioen ik weet het niet, maar die pony is er al járen, en dat is een superlief paardje, laat alles toe, loopt los met je mee, en der zijn nog wel tig pony's waar ik hetzelfde over heb te vertellen. dus ik zal maar je mond houden over dat ga er maar lekker rijden[/quote]

Nee lieverd ik hou me mond niet. Het is er echt niet zo leuk voor de ponys tot op de dag van vandaag.

Jij wilt gewoon jezelf goedpraten zodat je daar kan fijn blijven rijden en het dierenleed in stand houdt.

Kijk maar zat verhalen van iemand die ook weet hoe het eraantoe gaat.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:29

Sypol_Rawr schreef:
Ja wij zitten bijna altijd in x6 een mega groot weitje, daar loopt poohtje gewoon los, ook geen weitje ofzo, hij kan zo keihard wegrennen naar stal, maar dat doet ie niet.

Hij is dan zoooo afgepeigerd dat ie niet meer kan wegrennen naar de stallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:08

Ragdollcat schreef:
Sypol_Rawr schreef:

Hij is dan zoooo afgepeigerd dat ie niet meer kan wegrennen naar de stallen.

Afgepiegerd?