Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardjuhh123 schreef:dus er zat een slotje op de pony, maar hij werd wel uitgeleend??????????????
lovebinky schreef:dat slotje op je pony is als ze op stal gaan om weg gebracht te worden, als ze dus voor 3 uur ofzo al terug zijn word het slotje afgeknipt als iemand anders hem wilt, de ponys moet je rond 5 uur terug brengen wil je het slotje gewoon om houden.
Volgens mij is het zo, dat begreep ik er van...
En @akhal_teke een slotje kan je kopen in de winkel en die doe je om de band die de pony om heeft, daar zet je het nummer van je huisje op en dan heb je de pony gereserveerd zegmaar.
loes-freke schreef:paardjuhh123 schreef:dus er zat een slotje op de pony, maar hij werd wel uitgeleend??????????????
ja en dat vond ik heel raar.lovebinky schreef:dat slotje op je pony is als ze op stal gaan om weg gebracht te worden, als ze dus voor 3 uur ofzo al terug zijn word het slotje afgeknipt als iemand anders hem wilt, de ponys moet je rond 5 uur terug brengen wil je het slotje gewoon om houden.
Volgens mij is het zo, dat begreep ik er van...
En @akhal_teke een slotje kan je kopen in de winkel en die doe je om de band die de pony om heeft, daar zet je het nummer van je huisje op en dan heb je de pony gereserveerd zegmaar.
dus met andere woorden je mag de pony geen rust geven in de kudden lekker los.
om later in de middag weer even op te halen.
leuk koop ja dan een slotje van 4,- geloof dat zo duur was.
LoveMickey schreef:Sypol_Rawr schreef:Haha dat Garlic zo geliefd is, het eerste weekend had vriendin m als looppony en het enige wat ze deed is bijten bijten bijten.
Love herr![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Sypol_Rawr schreef:JIJ bent triest, je hebt alleen maar verhalen van anderen gehoort, en iik neem aan dat je er nog nooit zelf bent geweest?