Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:@DaimysHorses: Jij kunt best op je pony rijden hoor.Laat de kroketten wel staan zodat je niet veel zwaarder wordt.Maar zoals je nu bent gaat het echt waar prima.Geniet maar van je pony.En licht werk houdt een pony juist langer fit.
gerlindie schreef:Ik ben gisteren bij een pony wezen kijken,
In de advertentie stond 1,45, ik persoonlijk denk dat ze kleiner is
Wel is ze heel breed (en momenteel ook moddervet)
Ik ben zelf 1,73 ongeveer.
Wat vinden jullie ervan?
Screenshot uit een filmpje, iets van bovenaf gemaakt
[ [url=m/pch3Yj.jpg]Afbeelding[/url] ]
gerlindie schreef:Dank jullie wel voor jullie berichten!
Ik vond het zelf inderdaad ook
FireAndIce schreef:Pony is 1.50 m., ik 1.76 m.
Vindt dat het nog net kan.
[ [url=m/JADpGp.png]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:FireAndIce schreef:Pony is 1.50 m., ik 1.76 m.
Vindt dat het nog net kan.
[ [url=m/JADpGp.png]Afbeelding[/url] ]
Je zadel ligt te ver naar voren, duidelijk zichtbaar op de foto links boven en het lijkt alsof je geen ruimte meer hebt om het zadel naar achteren te leggen.
Een kleinere maat zadel zal je niet passen, want dit zadel lijkt al aan de kleine kant voor je.
Dus als ik naar het geheel kijk dan vind ik jou of in ieder geval je zadel te groot voor de pony.
DaimysHorses schreef:Hoii, wat vinden jullie van mij en mijn pony? Ik vind zelf dat ik wel aan de lange kant ben voor haar. Ik ben 1.69 en weeg 50 kilo. Mijn pony is 1.40
[ [url=m/CJevn0.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ik weet dat ik zonder cap op haar zit maar dat was maar voor 1 minuut)
[ [url=m/9yYMpT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moratoetje schreef:Ik ben 1.68m en weeg 55kg. Mijn pony is een New Forest (goedgekeurde hengst), hij is op de hengstenkeuring op 2,5 jarige leeftijd gemeten op 1.46m. Hij is nu 4 jaar en hij zal tussen de 1.46m en 1.48m zijn denk ik. Hij begint nu ook wat uit te zwaren.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit ben ik op een fokmerrie van ons, ook een New Forest en zij is 1.42m en liep Z1 tussen de paarden.
[ Afbeelding ]