Ik heb mijn beugels op een langer gaatje als de meesten omdat ik dit fijner vind rijden. Daarbij is ponylief 1.47 ongeveer en aardig breed en gespierd. Ik ben 56 kg en 1.78 lang...
Jullie denk wijze is best krom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarmaWitch schreef:Weet je wat ik nu grappig vind? Laura vinden de meesten wel passen en mij niet?
Ik heb mijn beugels op een langer gaatje als de meesten omdat ik dit fijner vind rijden. Daarbij is ponylief 1.47 ongeveer en aardig breed en gespierd. Ik ben 56 kg en 1.78 lang...
Jullie denk wijze is best krom
Anyways, ik vind Laura echt, maar dan ook echt niet meer passen. Waarom haal je trouwens überhaupt een ander d'r bij? 
KarmaWitch schreef:Een mooie combi is het niet, dat weet ik zelf ook wel. Ik had onderlinge manege wedstrijd...
Deze manege eigenaresse is verdomd streng op te groot zijn of niet. Aangezien ik met het beestje gewoon mag rijden, zal het wel goed zitten.
Te lang voor het plaatje bedoel ik mee dat het te lang is voor het mooie.
Ja mijn voeten komen er onderuit ja, omdat ik fijner vind met langere beugels te rijden, enkel zijn ze hier net iets te lang...
Naomi: te lang voor het plaatje en te lang voor de pony zit wel degelijk verschil in.
Nee mooi staat het niet nee, maar omdat mijn voeten er onderuit te komen ben ik direct te lang?
Dan pas ik enkel op paarden van 1.70 en groter. oliebol happens dat ik lange benen heb...
Ik wil niks goed praten, maar op deze manege waar ik nu rijd is het uit den boze als je te groot bent
Nee mee eens ben ik het niet wat jullie zeggen. Gelukkig is het een moment opname op een ongelukkig moment...
Ik vind jullie gewoon krom denken.
Benen steken eronderuit en je bent direct te groot...
Maar ik kruip weer onder mijn meelees steen
KarmaWitch schreef:Een mooie combi is het niet, dat weet ik zelf ook wel. Ik had onderlinge manege wedstrijd...
Deze manege eigenaresse is verdomd streng op te groot zijn of niet. Aangezien ik met het beestje gewoon mag rijden, zal het wel goed zitten.
Te lang voor het plaatje bedoel ik mee dat het te lang is voor het mooie.
Ja mijn voeten komen er onderuit ja, omdat ik fijner vind met langere beugels te rijden, enkel zijn ze hier net iets te lang...
Naomi: te lang voor het plaatje en te lang voor de pony zit wel degelijk verschil in.
Nee mooi staat het niet nee, maar omdat mijn voeten er onderuit te komen ben ik direct te lang?
Dan pas ik enkel op paarden van 1.70 en groter. oliebol happens dat ik lange benen heb...
Ik wil niks goed praten, maar op deze manege waar ik nu rijd is het uit den boze als je te groot bent
Nee mee eens ben ik het niet wat jullie zeggen. Gelukkig is het een moment opname op een ongelukkig moment...
Ik vind jullie gewoon krom denken.
Benen steken eronderuit en je bent direct te groot...
Maar ik kruip weer onder mijn meelees steen

lisannee93 schreef:KarmaWitch, ik vind je nog prima passen hoor! Voor het plaatje misschien niet het mooiste, maar krijg zo niet het idee dat je hem/haar in de weg zit.
[ Afbeelding ]
En ik?
Jullie mogen de schofthoogte en lengte raden!![]()
*In profiel hoef je niet te kijken, want daar heb ik het bewust eventjes weggehaald. :p