[CENTRAAL] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #24

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:00

Weet je wat ik nu grappig vind? Laura vinden de meesten wel passen en mij niet?
Ik heb mijn beugels op een langer gaatje als de meesten omdat ik dit fijner vind rijden. Daarbij is ponylief 1.47 ongeveer en aardig breed en gespierd. Ik ben 56 kg en 1.78 lang...
Jullie denk wijze is best krom :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:01

Ik vind laura anders absoluut niet passen en dat heb ik zelfs meerdere keren gezegd. Qua gewicht past laura wel vind ik en dat geldt voor Jou ook maar dat is niet het enige wat telt, als je te lang bent pas je imo ook niet.

KarmaWitch

Re: [CENTRAAL] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:04

Je hebt te lang en te lang voor plaatje...
Ik denk dat het in dit geval vooral te lang voor plaatje is.
Mij op die haflinger van 1.38 behoorlijk smal vonden jullie namelijk wel passen. Juist omdat het een haflinger is...

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:09

Te lang en te lang voor het plaatje vind ik hetzelfde. Bij beide ben je te lang en bij te lang kun je ook niet passen ookal ben je er zo zeker van dat je je pony niet uit balans brengt etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 06:40

Waarom wordt alles ineens met Laura vergeleken? Omdat zij niet meer past moet jij ineens wel passen? Kom op zeg. Klinkt raar maar bij Laura vond ik het algemene plaatje ook beter. En nee, daar hoef ik geen commentaar op want dat is MIJN mening. Anyways, ik vind jou ook niet echt meer passen, KarmaWitch.

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 06:59

Ik vind karmawitch eigenlijk mooi passen.
Ik vind het een mooie combi. En dat haar voeten net onder haar buik uit komen,betekend niet meteen dat je te groot bent.

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 07:13

Wat je zelf zegt KarmaWitch, je beugels zitten inderdaad best wel lang. Ik denk dat het nog wel kan , maar een mooi plaatje is anders...

leval1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 08:32

Ik vind ook dat het nog wel kan maar kooi plaatje is inderdaad anders

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 16:42

Karmawitch past nog wel hoor!

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 16:56

nee, karmawitch vind ik echt veel te lang..

wat ik echt zo irritant vind is dat sommige plaatjes posten, en dan vragen of ze te groot zijn, mensen zeggen van wel, en dan gaan ze zeuren dat ze nog makkelijk passen ... :?

appydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:11

Karmawitch vind ik net iets te lang, als je hier je foto plaatst moet je wel tegen kritiek kunnen en niet verder zeuren.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:35

Ik vind dat het nog wel kan. Het is inderdaad niet meer zo 'n mooi plaatje.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 17:51

KarmaWitch schreef:
Weet je wat ik nu grappig vind? Laura vinden de meesten wel passen en mij niet?
Ik heb mijn beugels op een langer gaatje als de meesten omdat ik dit fijner vind rijden. Daarbij is ponylief 1.47 ongeveer en aardig breed en gespierd. Ik ben 56 kg en 1.78 lang...
Jullie denk wijze is best krom :')

-
Laatst bijgewerkt door Annabel op 28-01-14 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:53

Ik heb me altijd al afgevraagd, waarom mensen vragen om tips, maar alleen de tips respecteren die hun oren willen horen.... :? Anyways, ik vind Laura echt, maar dan ook echt niet meer passen. Waarom haal je trouwens überhaupt een ander d'r bij?

Ontopic: Ik vind je niet meer passen.
Laatst bijgewerkt door _Femkeeex op 28-01-14 17:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:53

Als je er niet bij eens bent vraag het dan niet..

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:59

Een mooie combi is het niet, dat weet ik zelf ook wel. Ik had onderlinge manege wedstrijd...
Deze manege eigenaresse is verdomd streng op te groot zijn of niet. Aangezien ik met het beestje gewoon mag rijden, zal het wel goed zitten.
Te lang voor het plaatje bedoel ik mee dat het te lang is voor het mooie.
Ja mijn voeten komen er onderuit ja, omdat ik fijner vind met langere beugels te rijden, enkel zijn ze hier net iets te lang...
Naomi: te lang voor het plaatje en te lang voor de pony zit wel degelijk verschil in.
Nee mooi staat het niet nee, maar omdat mijn voeten er onderuit te komen ben ik direct te lang?
Dan pas ik enkel op paarden van 1.70 en groter. oliebol happens dat ik lange benen heb...

Ik wil niks goed praten, maar op deze manege waar ik nu rijd is het uit den boze als je te groot bent ;)

Nee mee eens ben ik het niet wat jullie zeggen. Gelukkig is het een moment opname op een ongelukkig moment...
Ik vind jullie gewoon krom denken.
Benen steken eronderuit en je bent direct te groot...

Maar ik kruip weer onder mijn meelees steen

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:01

Ik vind jou uitspraken een beetje krom ''Moment opname'' ''Ongelukkig moment'' ''te lang voor plaatje en te lang zit verschil in''. Bovendien zeg ik nergens dat ik iemand te lang vind als die met zijn benen onder de buik uit komt want dat vind ik een kromme uitspraak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:03

KarmaWitch schreef:
Een mooie combi is het niet, dat weet ik zelf ook wel. Ik had onderlinge manege wedstrijd...
Deze manege eigenaresse is verdomd streng op te groot zijn of niet. Aangezien ik met het beestje gewoon mag rijden, zal het wel goed zitten.
Ja mijn voeten komen er onderuit ja, omdat ik fijner vind met langere beugels te rijden, enkel zijn ze hier net iets te lang...
Naomi: te lang voor het plaatje en te lang voor de pony zit wel degelijk verschil in.
Nee mooi staat het niet nee, maar omdat mijn voeten er onderuit te komen ben ik direct te lang?
Dan pas ik enkel op paarden van 1.70 en groter. oliebol happens dat ik lange benen heb...

Ik wil niks goed praten, maar op deze manege waar ik nu rijd is het uit den boze als je te groot bent ;)

Nee mee eens ben ik het niet wat jullie zeggen. Gelukkig is het een moment opname op een ongelukkig moment...

Als de foto op een ongelukkig moment genomen is had je hem niet moeten plaatsen, kun je zelf ook wel bedenken. En dan alsnog snap ik er niks van dat je met Laura moet vergelijken. Als je niet tegen onze meningen kan moet je er ook niet om vragen. Maar goed, ik blijf verder ontopic.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:05

KarmaWitch schreef:

Heb je een andere foto? Deze foto is misschien ook wel een beetje vaag.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:07

KarmaWitch, ik vind je nog prima passen hoor! Voor het plaatje misschien niet het mooiste, maar krijg zo niet het idee dat je hem/haar in de weg zit.

Afbeelding

En ik?
Jullie mogen de schofthoogte en lengte raden! :)
*In profiel hoef je niet te kijken, want daar heb ik het bewust eventjes weggehaald. :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:08

Lisanne, jou vind ik goed passen, en een prachtige pony trouwens! <3

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:08

ejooow naamgenootje je past !!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:09

Nee die heb ik dus helaas niet :(
ik heb wel 1 van voor, maar dat is niet echt heel erg duidelijk. Ja mijn bovenlichaam zie je wel beter qua hoeveel ik er bovenuit kom... Een filmpje heb ik ook wel (als ik die erop krijg...)

Lisanne ik vind je netjes passen hoor, miss je bovenlichaam aan de lange kant, maar niet storend...
Denk jij ong 1.75 & paardje 1.50

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:10

lisannee93 schreef:
KarmaWitch, ik vind je nog prima passen hoor! Voor het plaatje misschien niet het mooiste, maar krijg zo niet het idee dat je hem/haar in de weg zit.

[ Afbeelding ]

En ik?
Jullie mogen de schofthoogte en lengte raden! :)
*In profiel hoef je niet te kijken, want daar heb ik het bewust eventjes weggehaald. :p

Wat heb jij een prachtig paard. Past nog netjes.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:11

Lisanne, jij past nog wel. Mooi paard zeg!