Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cinnepin schreef:Que lengte etc past het wel, alleen jij past niet in dit zadel, ik ben er dan ook geen fan van als mensen toch gaan rijden als een zadel het paard of mens niet past. Je kan dan toch ook even wachten tot het volgende zadel er is? Druk wordt dan niet goed verdeeld, dat ook al is dat 1 keer, het blijft slecht
DaimysHorses schreef:Hoii, wat vinden jullie van mij en mijn pony? Ik vind zelf dat ik wel aan de lange kant ben voor haar. Ik ben 1.69 en weeg 50 kilo. Mijn pony is 1.40
[ [url=m/CJevn0.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ik weet dat ik zonder cap op haar zit maar dat was maar voor 1 minuut)
[ [url=m/9yYMpT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:DaimysHorses schreef:Hoii, wat vinden jullie van mij en mijn pony? Ik vind zelf dat ik wel aan de lange kant ben voor haar. Ik ben 1.69 en weeg 50 kilo. Mijn pony is 1.40
Gewicht kan prima, maar je begint wel te lang te worden.
DaimysHorses schreef:Daphara schreef:Ik weet dat ik zonder cap op haar zit maar dat was maar voor 1 minuut)
Gewicht kan prima, maar je begint wel te lang te worden.
Trui schreef:Wat vinden we hier van? Ja stoelzit, Ja zadel wat ver naar voor, maar hopelijk toch nog goed te beoordelen?
[ [url=m/3WKeSE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u9pXmQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
misschien leuk om te zien; dit was precies een jaar geleden:
[ [url=m/5f1Hi4.jpg]Afbeelding[/url] ]
DaimysHorses schreef:Hoii, wat vinden jullie van mij en mijn pony? Ik vind zelf dat ik wel aan de lange kant ben voor haar. Ik ben 1.69 en weeg 50 kilo. Mijn pony is 1.40