Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mariska89 schreef:Er missen nog 2 dekjes op deze foto
Mariska89 schreef:De lemon staat te koop
woeliej schreef:gewone dekjes :
* Eurostart multistripe wit-navy-rood
* Scapa Metall blue
* Scapa taupe
* Scapa navy
* Scapa rood (word verkocht)
* Scapa bluestone (word verkocht)
* Harry's horse balance aque haze
* PK petrol
* Harry's horse navy-turquoise-rouge ruitje
* Harry's horse navy-lichtblauw-beige ruitje
* Harry's horse navy-groen-grijs ruitje
wedstrijd dekjes :
HAF pad blauw en zwart
Wit verenigingsdekje
Bafizabu schreef:Twee is meer dan genoeg. Vind je niet?Je kan ze toch nooit tegelijk gebruiken.
roosbananas schreef:Ach al hebben ze er 100, wat maakt het uit?
Hun geld niet die van u. Waarschijnlijk gaat jou geld dat weer naar dingen waar de persoon me 100 dekjes nooit een cent aan zal geven.
Ieder zijn eigen ding toch?
rowo schreef:Bafizabu schreef:Twee is meer dan genoeg. Vind je niet?Je kan ze toch nooit tegelijk gebruiken.
Nee voor mij is 2 niet genoeg... als ik les heb gehad, is dekje zeiknat en gebruik ik hem dag er na niet.
roosbananas schreef:Is dat? Er is nochtans iemand op bokt met over de 100 dekjes.
rowo schreef:Ik weet niet hoe dat bij jou gaat als je paard zweet, maar bij mij wordt dan mijn dekje nat. En met dit weer is die dag erna niet droog.
Ingridje16 schreef:Hier hetzelfde probleem. Paard hoort gewoon te zweten als je hem goed traint, anders doe je iets niet goed volgens mij.
Dekje droogt gewoon niet met dit weer. Dus al is ie maar een beetje nat, dan duurt dat al minstens een dag.
En met dat drukke spook van mij, zijn die dekjes echt nat na het rijden.
Ik heb standaart 3 dekjes op stal liggen. En daar doe ik 2 weken en dan gaan ze in de was en dan pak ik 3 andere.