Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Femkuh schreef:Ik was ook te groot voor mijn verzorgpony. Zij was 1.10 en ik 1.65m en woog 50. Mijn benen kwamen er ver onder uit, maar raakte niet de grond. Als ik erop zat liep ze met haar oortjes naar voren en ze kon nog de snelste rengalop met mij erop, dus ja, dan hield ze me nog wel! Als ze me niet kon houden, had ze het wel laten merken.
karoliena schreef:De bovenste foto lijkt mee te vallen maar de onderste niet. Zonder zadel zou je er echt niet meer op moeten stappen. Heb je niet een foto van de zijkant met zadel?
suus1991 schreef:davinci1: je bent niet te groot, past nog netjes!
tita schreef:nettieejjj
shetxwelsh en wat wil je daar mee zeggen?
Dat de pony dan ineens meer kan dragen?
Nee sorry het maakt niet uit wat voor kruising het is al was het shetxshireje bent en blijft te groot.
davinci lijkt me vanzelf sprekend dat je zelf ook het antwoord wel weet
Nettieejj schreef:@ Flieka_lOver: Met dat zadel kan kloppen, het is ook niet mijn pony.. Mijn vz-pony, ik ga het zadel binnenkort laten opvullen, maar ik ben eigenlijk naar een nieuw zadel opzoek, en ik heb het aan proffesionele mensen gevraagt, en ze zeggen dat het nog past!! ( ik op mijn shet, het is trouwens een shetxwelsh )
Nettieejj schreef:@ Tita, ik vind dat je je geweldig aanstelt, je hebt me nooit gewoon op die pony zien rijden... En die foto's zijn van boven genomen, dan lijken mijn benen langer..
Citaat:Zonder zadel ben je te groot.
superwoman schreef:Als ik naar die foto kijk, denk ik au. Dat zadel ligt niet prettig.
Het hangt naar achter, Jij zit daardoor ook treveel achterin het zadel, waardoor het zadel de druk niet goed kan verdelen.
Qua lengte, denk ik nét aan.
Flieka_lOver schreef:Edit; Ik wou nog wat vragen. Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien : ik zoek een pony
Nou ben ik een leuke Haflinger merrie tegengekomen. Ze is 6 jaar en 1,35 groot. Zelf ben ik ongeveer 1,68 ik ga er van uit dat ik nog wat groei dus laten we 1,70 aanhouden. Ik weeg niet echt veel.. (ik snap niet hoe dat kan.. Ik eet véél) 45 kilo
Zou het nog kunnen denken jullie.. Ik heb dus nog geen foto... Sorry daarvoor.
Flieka_lOver schreef:Nettieejj ; Ik vind het nét nog kunnen, ik bedoel het niet boos ofzo maar ik vind je gewoon wat groot. Het zadel vind ik raar liggen.. Net of het enorm op zijn (als het een 'hij' is) rug drukt.. Of ben ik gek ?
Edit; Ik wou nog wat vragen. Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien : ik zoek een pony
Nou ben ik een leuke Haflinger merrie tegengekomen. Ze is 6 jaar en 1,35 groot. Zelf ben ik ongeveer 1,68 ik ga er van uit dat ik nog wat groei dus laten we 1,70 aanhouden. Ik weeg niet echt veel.. (ik snap niet hoe dat kan.. Ik eet véél) 45 kilo
Zou het nog kunnen denken jullie.. Ik heb dus nog geen foto... Sorry daarvoor.