*of t moet op msn gezegd zijn??*
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Turbootje schreef:Whaha, ik ging naar me nieuwe verzorgpony in mijn niet paardenoutfit, want ik ging kijken wat voor maat hoofd mijn VZtje had om een hoofdstel te kopen... Staat er een meisje bij de weide van Prisco, zegt tegen mij: Jah, deze pony heb ik uit het wild gehaald en getemd en nu rijd ik de hoogste klasse met hem (het is een merrie). Het is mijn pony en ik kan alleen op hem rijden want anders gaat hij slaan (bokken duss..) enz. enz.
laartjuh schreef:Turbootje schreef:Whaha, ik ging naar me nieuwe verzorgpony in mijn niet paardenoutfit, want ik ging kijken wat voor maat hoofd mijn VZtje had om een hoofdstel te kopen... Staat er een meisje bij de weide van Prisco, zegt tegen mij: Jah, deze pony heb ik uit het wild gehaald en getemd en nu rijd ik de hoogste klasse met hem (het is een merrie). Het is mijn pony en ik kan alleen op hem rijden want anders gaat hij slaan (bokken duss..) enz. enz.
Je bent 12 (kan je dan al zo goed rijden dat je de enige bent die een paard aankan:S) en volgens je profiel heb je 4 vz shetlanders en een enter/twenter
Citaat:Staat er een meisje bij de weide van Prisco, zegt tegen mij: Jah, deze pony heb ik uit het wild gehaald en getemd en nu rijd ik de hoogste klasse met hem
Namiira_hvj schreef:Een halfjaartje geleden heb ik een oude pony van mij op marktplaats gezet, krijg ik opeens een mailtje van een meisje.
'Wil je misschien je paardje in ruilen voor die van mij? ' Hij heet Bonfaajr, en kan heel goed dressuur! ' Stuurt ze me zo een plaatje van Bonfire met Anky.Uiterst serieus dat meisje, ze was een jaar of 10/11. Dus ik mail haar terug; Sorry, deze pony staat niet meer te koop, maar ik heb wel een ander voor je. Hij heet Salinero, hij is heel mooi en kan heel goed dressuur. Wil je een foto?
![]()
*PennyAlarm*
Turbootje schreef:Eeeehh, ja ik ben dus geen penny sommige mensen moeten wat beter lezen voordat ze reageren!
@ Mik_ bedankt voor de duidelijkheid
amyke schreef:Lydian schreef:WOEF @ DIERENLOVER! De reden dat ik mijn bericht had gewijzigt is omdat ik de spellingsfouten eruit had gehaald en de quote stond er al na de eerste keer dat je vroeg waar heb je het over...
Lekker zinloze discussie en la sik mijn posts wil wijzigen bepaal ik dat wel lekker zelf oké! Daar heb ik jou niet voor nodig! CIAO!
(zinloos topic zeg... beetje andere mensen afzeiken)
Leugenaar heb ik niet in me mond gehad, mijn excuses dan... verder an een jonge hengst net zo gevaarlijk zijn
als een oudere... heb ik zelf al meerdere malen ondervonden maar goed
Sorry dat ik het zeg hoor en je hebt het recht om hier iets te zetten. Maar als het een zinloos topic is waarom reageer je dan hierin en waarom haal je een leuk topic naar beneden?? Leuk voor de anderen hier ook hoor en voor het meisje van het berichtje.
laartjuh schreef:leuke naam zoz![]()
Owja op mijn oude manege was een 26 jarige pony die een beetje gek was in zijn bolletje, heb er meerdere hersenschuddingen aan over gehouden + verschoven ruggegraat (dus houzo oude pony's zijn braaf)
Maarja rijd er een meisje op houd hem kei hard aan de teugel met zweep erop, je zag gewoon dattie pijn had, zegt ze ook nog kijk is hoe goed ik rijden kan ik kan hem houden en jij niet
(ik heb een héle zachte hand het doet me gewoon zeer om christa te rijden met een strakke hand, lijkt me zo vreselijk pijnlijk voor haar) maargoed, over die pony hij liep met zijn neus op zijn borst ze reed bovendien met martingaal + slof en sporen + zweep. dus rij je die pony dan goed? lijkt me niet, lijkt me meer dat de hulpdingen het werk doen en die pony pijn doen dan dat je hem goed rijd.