Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woplala

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:23

Haha, hoe weet je nou dattie "wilt" met T zei?? Tong uitsteken

*of t moet op msn gezegd zijn??*

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:30

dat was op msn Knipoog

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 23:05

Turbootje schreef:
Whaha, ik ging naar me nieuwe verzorgpony in mijn niet paardenoutfit, want ik ging kijken wat voor maat hoofd mijn VZtje had om een hoofdstel te kopen... Staat er een meisje bij de weide van Prisco, zegt tegen mij: Jah, deze pony heb ik uit het wild gehaald en getemd en nu rijd ik de hoogste klasse met hem (het is een merrie). Het is mijn pony en ik kan alleen op hem rijden want anders gaat hij slaan (bokken duss..) enz. enz.

Je bent 12 (kan je dan al zo goed rijden dat je de enige bent die een paard aankan:S) en volgens je profiel heb je 4 vz shetlanders en een enter/twenter Verward

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:09

laartjuh schreef:
Turbootje schreef:
Whaha, ik ging naar me nieuwe verzorgpony in mijn niet paardenoutfit, want ik ging kijken wat voor maat hoofd mijn VZtje had om een hoofdstel te kopen... Staat er een meisje bij de weide van Prisco, zegt tegen mij: Jah, deze pony heb ik uit het wild gehaald en getemd en nu rijd ik de hoogste klasse met hem (het is een merrie). Het is mijn pony en ik kan alleen op hem rijden want anders gaat hij slaan (bokken duss..) enz. enz.

Je bent 12 (kan je dan al zo goed rijden dat je de enige bent die een paard aankan:S) en volgens je profiel heb je 4 vz shetlanders en een enter/twenter Verward

joepie we hebben hier nu een eigen penny!!! en turbootje hoe voelt het om een penny te zijn? ga je mee wilde arabieren temmen.

sorry btje flauw Bloos

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:08

er staat toch dat het meisje het tegen turbootje zei??
goed lezen mensen!!
daar ontbreekt het hier op dit forum soms aan helaas..

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:48

Ik wou zeggen, zijn jullie nou scheel of ik Scheve mond

Er staat:
Citaat:
Staat er een meisje bij de weide van Prisco, zegt tegen mij: Jah, deze pony heb ik uit het wild gehaald en getemd en nu rijd ik de hoogste klasse met hem

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:53

precies, turbootje heeft dat helemaal niet gezegd.

ach, soms kan je het blijven herhalen, mja.. vaak heeft t geen nut helaas Boos!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:57

idd goed lezen mensen nu zitten jullie iemand af te kraken die het niet verdiend Boos!

miekske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 18:18

Namiira_hvj schreef:
Een halfjaartje geleden heb ik een oude pony van mij op marktplaats gezet, krijg ik opeens een mailtje van een meisje.
'Wil je misschien je paardje in ruilen voor die van mij? ' Hij heet Bonfaajr, en kan heel goed dressuur! ' Stuurt ze me zo een plaatje van Bonfire met Anky. Ach gut Uiterst serieus dat meisje, ze was een jaar of 10/11. Dus ik mail haar terug; Sorry, deze pony staat niet meer te koop, maar ik heb wel een ander voor je. Hij heet Salinero, hij is heel mooi en kan heel goed dressuur. Wil je een foto? Clown

*PennyAlarm*

Vork

Whaha, en had dat meisje ook iets terug gestuurd..Clown

ik heb ook weleens dan ben ik aan het buitenrijden(alleen is niet zo erg als jullie.. Tong uitsteken ) dan komen mensen naar je toe gelopen(meestal kleine kindjes) en dan lijkt het net of ze nog nooit een paard hebben gezien.. Slapen duss..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 16:52

ik geef mijn oppaskindje elke donderdag ponyrijles (op een stront eigenwijze shet)
Wij een buitenritje gemaakt (lees door het dorp gewandeld, met halstertouw er aan voor mij)
Komt er een meisje aan (jaar of 10/12) helemaal boos!
WAAROM HEB JE MIJN PONY UITHET LAND GEHAALD! HIJ MAG HELEMAAL NOG NIET BEREDEN WORDEN!
hij is hartstikke ziek en veel te mager om uit het landje te halen.

Deze merrie is een jaar of 6 als het goed is, behoorlijk spekkig, en staat niet op een landje maar een soort zand paddoc (dieet dus)

Groepje vriendinnetjes stond er vlak bij en riepen dingen als JA Nienke, zeg maar waar het op slaat!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:48

haha, wat heb je terug gezegt?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 19:04

Ik zou haar de pony hebben gegeven... bwahaha.. Haha!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 19:26

sommige mensen slaan egt door in hun eigen fantasieen. ze zal het wel gezegd hebben omdat ze tegen haar vriendinnen heeft verteld dat het haar pony is en opeens kom je hem dan tegen met iemand anders.

Turbootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 20:05

Eeeehh, ja ik ben dus geen penny sommige mensen moeten wat beter lezen voordat ze reageren! Boos!

@ Mik_ bedankt voor de duidelijkheid

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 21:37

og, ik was een keer aant rijden, en toen kwam ik een vrouw tegen in een bos, ik zeg altijd netjes goedendag, dus hoi, hoi, dat paard een beetje gek doen, weet je wat ze zegt!

Sigaar Ik heb vandaag een hengst bij me Scheve mond nou ik echt zo van Blauw oog
* ik kon niks meer uitbrengen, komm ik haar weer tegen, toen zei ik niks meer, dat dier allemaal dom doen Tsss zielige mensen toch he Verdrietig

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:34

Turbootje schreef:
Eeeehh, ja ik ben dus geen penny sommige mensen moeten wat beter lezen voordat ze reageren! Boos!

@ Mik_ bedankt voor de duidelijkheid

ok wil even mijn excuses aan bieden. was een btej flauw van me Bloos

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:55

jah, niet iedereen die 12j is,is een penny hé?

kimmie101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:05

Heerlijk die verhalen Lachen
Lig bij sommige helemaal dubbel Bloos

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:12

nee ze was volges mijn 30 ofzo

_Lady_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:24

Bij mij op school zit een meisje en die ging eerder altijd met een vriendin van mij om en die vriendin van mij heeft zelf 2 pony's, toen ik dat ene meisje van school leerde kennen heeft ze me wijs gemaakt dat ze een eige shetland merrie ''misty'' had en een haflinger (tja dat kan toch?)dus later kwam ze ineens met een foto van haar een een fjord, kijk dit is mijn nieuwe fjord en zo ging het maar door.
En ze had nog een shetlander, dat meisje zit ook op bokt dus ik ging lezen wat ze voor topic's had geplaats, eerst kwam er een topic over haar shetlander die was overleden aan een castratie, later een topic over haar andere shetlander die ''zomaar'' overleden was, dus het werdt al een beetje een raar verhaal...

Wat later liet ze een foto van een shetlander zien ''donna'' haar merrie ik herkende die foto van een meisje hier op bokt, die pony heette geen donna en was een hengst/ruin.

Later kom ik dat zelfde meisje tegen op amererulez.nl heeft ze een profiel waarin staat dit is mijn shetland merrie misty terwijl ze op bokt had gezegt dat ''misty'' zomaar overleden was... ik las de berichtjes die ze hadden achter gelaten op haar profiel en toen stond daar een meisje en dat was dus haar ''beste vriendin'' ik keek in dat profiel van haar beste vriendin en toen hoorde ik van een meisje die die ''penny (laat ik haar zo noemen)'' kent dat die penny dus een profiel van zichzelf aan heeft gemaakt en die van haar ''bestevriendin'' ik kan beter zeggen denkbeeldige beste vriendin want dat meisje bestaat dus niet. later zag ik ook in de berichtjes dat dat penny meisje dus van haar eige account berichtjes stuurde naar het account van haar denkbeeldige beste vriendin en dus ook andersom.

dit meisje is 14 vindt dit eigelijk best kinderachtig, want ze maakt ook gewoon foto's van paarden langs de weg en dan zegt ze '' kijk mijn niewe pony'' Rolleyes

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 11:13

hahahah get a life zou ik zeggen

kimmie101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 11:24

amyke schreef:
Lydian schreef:
WOEF @ DIERENLOVER! De reden dat ik mijn bericht had gewijzigt is omdat ik de spellingsfouten eruit had gehaald en de quote stond er al na de eerste keer dat je vroeg waar heb je het over...

Lekker zinloze discussie en la sik mijn posts wil wijzigen bepaal ik dat wel lekker zelf oké! Daar heb ik jou niet voor nodig! CIAO!

(zinloos topic zeg... beetje andere mensen afzeiken)

Leugenaar heb ik niet in me mond gehad, mijn excuses dan... verder an een jonge hengst net zo gevaarlijk zijn
als een oudere... heb ik zelf al meerdere malen ondervonden maar goed

Sorry dat ik het zeg hoor en je hebt het recht om hier iets te zetten. Maar als het een zinloos topic is waarom reageer je dan hierin en waarom haal je een leuk topic naar beneden ?? Leuk voor de anderen hier ook hoor en voor het meisje van het berichtje. Boos!

Ze geeft dit geweldige topic wel schopjes Clown

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 17:17

whaha, wat een verhaal _Lady_lover_ Haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:14

laartjuh schreef:
leuke naam zoz Haha!

Owja op mijn oude manege was een 26 jarige pony die een beetje gek was in zijn bolletje, heb er meerdere hersenschuddingen aan over gehouden + verschoven ruggegraat (dus houzo oude pony's zijn braaf)

Maarja rijd er een meisje op houd hem kei hard aan de teugel met zweep erop, je zag gewoon dattie pijn had, zegt ze ook nog kijk is hoe goed ik rijden kan ik kan hem houden en jij niet

(ik heb een héle zachte hand het doet me gewoon zeer om christa te rijden met een strakke hand, lijkt me zo vreselijk pijnlijk voor haar) maargoed, over die pony hij liep met zijn neus op zijn borst ze reed bovendien met martingaal + slof en sporen + zweep. dus rij je die pony dan goed? lijkt me niet, lijkt me meer dat de hulpdingen het werk doen en die pony pijn doen dan dat je hem goed rijd.

Doet ze goed. Ik rijd ook wel eens met sporen en zweep. Wat is daar erg aan?

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:17

D'r staat bij martingaal en slof, denk dat er wel meerdere zijn die met sporen en zweep rijden, maar ze gebruiken het wel op een goede manier.