Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BokitoZ schreef:Celine_Famke schreef:Ik ga alweer richting de 10.000 volgersGaat snel! Ben ook wel echt actief met mijn account.
Mijn account is @friesianfamke
Ik ga zoveel van jullie accounts als mogelijk proberen te bekijken en te volgen
Ik vraag me altijd af hoe mensen aan zoveel volgers komen..
) erachter kwam dat ze wegging heeft hij nog geen week later de staleigenaresse geappt dat hij Pol en Floor zou komen ophalen in de eerste week van december, Ik heb toen contact met hem opgenomen (in de tijd dat pol en floor bij ons stonden is hij in totaal twee x geweest, om te brengen en te komen kijken.) en heb gevraagd of ik dan in iedergeval floris mocht overnemen en dit was geen probleem. FLORIS IS VAN MIJ!!
Echt ik hou van die kleine pony.
En IG doet ook suggesties voor vergelijkbare hashtags als je er eentje aanklikt, boven in je scherm.
Helaas zijn wel mijn volgers en likes achteruit gegaan... kyrkelover schreef:Ik ben nu een aantal dagen bezig en het account groeit eigenlijk dagelijks wel. Ben benieuwd tot hoeveel het zal stijgen, voor.nu op naar de 100.volgers. als ik 100 volgers heb zal ik ook meer gaan vloggen eerder niet.
Super leuk dat je Instagram heb!