Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

N_Quirro

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:11

Ik heb dan geen los insta account voor mijn pony, maar er komen wel met regelmaat foto's met/van hem op mijn persoonlijke account voorbij. nienkexquirro

SafarixLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:15

Mijn paardjes kun je volgen op het acc two_arabian_horses

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 01:56

BokitoZ schreef:
Celine_Famke schreef:
Ik ga alweer richting de 10.000 volgers :D Gaat snel! Ben ook wel echt actief met mijn account.
Mijn account is @friesianfamke

Ik ga zoveel van jullie accounts als mogelijk proberen te bekijken en te volgen :)

Ik vraag me altijd af hoe mensen aan zoveel volgers komen..

Regelmatig posten :D
Ik begon jaren terug voor de lol met dit account, als soort dagboek van mij en Famke. Dat vond ik leuk om dan zelf doorheen te scrollen zo nu en dan. De volgers waren bijzaak. Op een gegeven moment had ik 100 volgers en vond ik dat ontzettend gaaf; 100 mensen die mijn foto's van Famke willen zien!
En ja.. Ik ben door gegaan en ben actief op mijn account. Het aantal volgers stijgt geleidelijk door. :)

IrisLEP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:54

Ik heb net een instagram account aangemaakt.
Ga je mij nu volgen? Dan ben je de 1ste! Ik zou het echt super leuk vinden als mensen mij gaan volgen! Als ik meer volgers krijg post ik meteen nog wat met meer info.

@thediary_ofmyhorses

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 17:00

IrisLEP schreef:
Ik heb net een instagram account aangemaakt.
Ga je mij nu volgen? Dan ben je de 1ste! Ik zou het echt super leuk vinden als mensen mij gaan volgen! Als ik meer volgers krijg post ik meteen nog wat met meer info.

@thediary_ofmyhorses

Ik was je eerste volger haha!
Heb er nu zelf 30 8-)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:40

Inmiddels voor de mensen die mij nog niet volgens is mijn naam veranderd naar shetlandpony_floris_andme

ik heb helaas begin november afscheid moeten nemen van Guess, zij is met de eigenaresse mee verhuisd naar Hilversum e.o en Polly is weer terug gegaan naar haar ex in noord-brabant... :'( gelukkig ben ik bij de eigenaresse van Guess nog altijd welkom, zij had het liever ook anders gezien, maar voor haar was het niet meer mogelijk om in het dorp te blijven wonen waar Guess stond. Toen haar vorige (dus niet haar huidige ex ;) ) erachter kwam dat ze wegging heeft hij nog geen week later de staleigenaresse geappt dat hij Pol en Floor zou komen ophalen in de eerste week van december, Ik heb toen contact met hem opgenomen (in de tijd dat pol en floor bij ons stonden is hij in totaal twee x geweest, om te brengen en te komen kijken.) en heb gevraagd of ik dan in iedergeval floris mocht overnemen en dit was geen probleem. FLORIS IS VAN MIJ!! *\%/* *\%/* Echt ik hou van die kleine pony.

Het is wel even zwaar geweest, amper kunnen verwerken dat Guess weg was en toen ging Polly al, de dag nadat pol werd opgehaald hebben we floor verhuisd naar een stal dichterbij huis en ik denk dat, dat voor mij wel helpt bij de verwerking.

Gister was de eerste dag en dat ging helaas niet zoals gehoopt, floor is een hele lieve en sociale pony en wil met alle paarden vriendjes maken, helaas is één paard niet zo vriendelijk naar hem en heeft hij hem gister flink te pakken gehad, uiteindelijk is hij in een hoek gedreven en raakte hij zo in paniek dat hij onder het draad is gedoken en ik hem 3 km door de boomgaarden heb kunnen oppikken van een fruit bedrijf, de weg waar de stal aan ligt is heel rustig maar als ze hem daar niet te pakken hadden gekregen was hij de openbare weg opgerend, ben me helemaal kapot geschrokken gister.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:49

Ook ik post regelmatig, sowieso 1 keer in de 2 dagen.
@mariekedejager

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 22:25

Wat leuk! Ik ben ook een actief instagram gebruiker! Onder de naam kwpn_floor. Over mijn 6 jarige merrie die ik aan het beleren ben!!

claffdifs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 09:09

Jaaa heb iedereen hier weer gevolgd Het is zo tof om te zien wat iedereen doet met z'n paardje(s), heb nu een week of 3 insta en vind t helemaal geweldig.

@ukkepukkepony

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 11:38

Ik heb ook een insta account voor mijn pony. Hij is hier op bokt heel bekend met zijn voormalige ruiter omdat hij veel prijzen won en roan van kleur is.
kyras_promising_risky_dream heet zijn site. Staat nog niet veel op omdat ik pas begonnen ben wel veel filmpjes van hem en zijn moeder en zusje staan op youtube.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 12:38

Ik heb weer wat mensen van hier toegevoegd! Als ik je heb gemist, voeg me dan zelf toe, volg ik terug! @whitehorse_icehorse :)

claffdifs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:02

Imre schreef:
Ik heb weer wat mensen van hier toegevoegd! Als ik je heb gemist, voeg me dan zelf toe, volg ik terug! @whitehorse_icehorse :)

Ik kan je niet vinden op ig... -O-

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:02

Ik heb weer een aantal hier uit het topic gevolgd! Echt leuk! Ik probeer zelf ook iedere dag te posten. Gebruiken jullie ook veel hashtags? Ik heb namelijk soms in een keer 300 likes, en de andere keer maar 80. Terwijl ik toch 524 volgers heb. Hebben jullie dit ook wel is? Ik gebruik over het algemeen dezelfde tags..

Een van mijn laatst geplaatste foto <3
Afbeelding

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:21

Ik weet niet zo goed welke hashtags je het beste kan gebruiken.
Op Risky zijn facebookpagina heb ik wel al een 700 likes, maar op instagram ben ik pas net begonnen.
Denk dat dit aantal wel explosief gaat groeien want echt heeeel veel mensen kennen hem.
Heel vaak als wij ergens komen is het, heee is dat Risky van bokt. Of wow die lijkt op Risky van bokt en dan zeg ik altijd nee hij lijkt er niet op dit IS Risky.
Afbeelding

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:23

Kijk bij anderen wat voor hashtags zij gebruiken. :j En IG doet ook suggesties voor vergelijkbare hashtags als je er eentje aanklikt, boven in je scherm.

Nizoni4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 12:55

Hoii
Ik heb er net weer een aangemaakt: @dwbzoe :)

bertbart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 19:22

Al die accounts over de paardjes, heerlijk! Ben echt super leuke accounts voorbij gekomen! @merlebertbart

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 20:14

Wat leuk, ik volg nog altijd een hele boel van jullie! @ukkepukpony ik vind jou insta ontzettend leuk :j
Ikzelf (@ollestee) ben een poosje niet meer actief geweest. Ik kwam wat minder ivm studie en had dus eigenlijk ook niet echt interessante foto's om te posten.. Probeer nu weer een beetje actief te worden :D Helaas zijn wel mijn volgers en likes achteruit gegaan...

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 20:29

jaa! @katja_cabbalosdefuego_ :)

bertbart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 20:38

katja_silke schreef:
jaa! @katja_cabbalosdefuego_ :)

KATJAAAA

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 20:42

Mijn account is @icehorse_drifandi :)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 01:58

Ik ben nu een aantal dagen bezig en het account groeit eigenlijk dagelijks wel. Ben benieuwd tot hoeveel het zal stijgen, voor.nu op naar de 100.volgers. als ik 100 volgers heb zal ik ook meer gaan vloggen eerder niet.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 02:22

kyrkelover schreef:
Ik ben nu een aantal dagen bezig en het account groeit eigenlijk dagelijks wel. Ben benieuwd tot hoeveel het zal stijgen, voor.nu op naar de 100.volgers. als ik 100 volgers heb zal ik ook meer gaan vloggen eerder niet.

Ik volg jou ook (@friesianfamke)!
Ik volg jullie ook altijd op Bokt en ben echt weg van jouw paardjes <3 Super leuk dat je Instagram heb!

Ik was afgelopen dagen niet zo heel actief dus m'n volgers aantal bleef ook wat stil liggen maar het groeit rustig door tot alweer bijna de 10.000! :)

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 09:59

Ik heb inmiddels over de 10.000 volgers :D
Afbeelding

Nizoni4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 10:05

Ik ben @hoofprints_on_heart :j