jeromyxx schreef:ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet zien van wat er vandaag gebeurd is ?
ik was aan het rijden op mijn paard in de buitenbak (de buitenbak grenst aan de tuin van de buren zit een heg tussen ) mijn paard was al een beetje vrolijk en was dus flink voorwaarts en toen was de buurvrouw met een ladder aan het sjouwen en die lader maakte herrie mijn paard gaat stil staan en kijkt ernaar en begint te blazen de buurvrouw ziet het en begint opeens kei hard te schudden met die ladder dus mijn paard durft niet meer langs die zijde van de bak dus ik keek die vrouw al een beetje boos aan toen liet ze haar honden ook nog eens buiten en die begonnen te blaffen en door die heg heen te rennen mijn paard schrikt en peerd eruit mijn voeten vliegen uit de beugels maar ik ben gelukkig wel blijven zitten loopt mijn vriendin die er bij was naar die vrouw toe en vraagt netjes : mevrouw zou u die honden even naar binnen willen doen want het paard heeft er schrik van en schiet helemaal in de stress . word die vrouw boos en zegt : ja nou vragen jullie wel iets groots van mij om mijn eigen honden bij mijn eigen terein binnen te houden wat denken jullie wel niet !! ik snap het aan de ene kant wel maarja als wij er als buren last van hebben of zie ik dat verkeerd ?! Mijn paard stond bibberend in een hoekje van de stress en schrik ik ben afgestapt en ben een buitenrit gaan maken gelukkig werd mijn paard lekker ontspannen van die buitenrit lekker in het zonnetje met lange teugel door het bos heen sjokken maarja ik weet of ik en mijn vriendin nou brutaal zijn geweest omdat we gevraagd hadden om haar honden naar binnen te doen ?! achja...
het zijn maar honden... je paard er dus aan laten wennen. ik had ze ook niet binnen gehaald... puppy paarden