prugelpiet schreef:Ik geloof niet dat jij op dit paard hebt gereden en er op hebt gewerkt Ja het is toch waarIk heb er zelfs foto's van!!
monica42 schreef:prugelpiet schreef:Ik geloof niet dat jij op dit paard hebt gereden en er op hebt gewerkt Ja het is toch waarIk heb er zelfs foto's van!!die zoou ik wel willen zien!
Mette1998 schreef:Je kan gewoon goed raden hoor, net zoals haar.. dus ik snap niet waarom je zo gek doet ;') mijn eige paard werd in een keer geraden!
Ik geloof niet dat jij op dit paard hebt gereden en er op hebt gewerkt [/quote]Ja het is toch waarIk heb er zelfs foto's van!![/quote]die zoou ik wel willen zien![/quote]Ik zit in de gips
PeerAppel schreef:Nee, ik heb niet gekeken. Maar ik vind dat jij wel rare verhalen hebt. Beetje jammer...Volgende?+1 !!
monica42 schreef:Nee want die staan op de computerEn ik werk nu met de ipad!Ik zal ze wel nog eens laten zien!!!!okey laat maar een andere keer zien dan. ik houd je er aan!
MaudW schreef:monica42 schreef:Nee want die staan op de computerEn ik werk nu met de ipad!Ik zal ze wel nog eens laten zien!!!!okey laat maar een andere keer zien dan. ik houd je er aan!Ok no problem!!!
monica42 schreef:Ik heb er al 1gedaanhttp://m.youtube.com/#/watch?v=QWNdQ6Y7 ... 7_7g&gl=NLwelke bedoel je want het is een beetje vaag