Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:52

Rosan: Nee hoor, op de beginfoto staat de percheron merrie van Schleich, de twee bonte zijn de Irish Cob hengst + veulen van Papo, geen customs.

Die witte deken op de vorige pagina vind ik mooi geworden!

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:55

Haha idd. vooral met al die houtsnippers :') Maar ik vind het wel een beetje echt lijken hoor... Alleen zoals je al zei de verhoudingen kloppen niet.

@kandor: leuk halster!
@loverhorses0: vind je deken echt heel leuk gedaan! Erg realistich... Mag ik vragen waar je die sluitingen (weet niet hoe ze heten.?) vandaan hebt gehaald? (pb!)
@Rosan: beterschap... Hoe heb je het in vredesnaam voor elkaar gekregen? :')

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:00

Dat is geen custom. Dat is een Papo paardje! ;)

Die merrie moet flink uitgescheurd zijn, na het ter wereld brengen van zo'n enorm veulen! :o

Heb gisteren de Apoxie uitgeprobeerd op het dartmoor veulen. Ben waanzinnig blij met het spul! Het resultaat is super! Blij, blij!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:03

Zieeeen Shettepret zien zien zien!! ben zo benieuwd hoe dat spul werkt, welk merk heb jij? ik heb dit weekend ook epoxy gehaald (niet apoxy, geen idee wat het verschil moet zijn eigenlijk? het is wel 2 componenten spul)

Maar ik durf er niet mee te beginnen :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:07

Palmbierlove schreef:
Deena heeft haar wedstrijden verlengd tot eind deze maand, weet niet of je daar al aan mee heb gedaan..

rosan beterschap, hopelijk geneest het snel en kun je weer schleichen,
daarom ga ik dus maar niet schaatsen ;) heb ook geen schaatsen btw

zit een beetje filmpjes te kijken met schleich foto's (terwijl ik haakjes aan het maken ben), kom ik deze tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=QjgVdYooZ7A&NR=1

ik vind het wel leuk gedaan, alleen de verhoudingen kloppen natuurlijk niet als het veulen staat,
maar wel leuk bedacht,
ik denk dat ze jam heeft gebruikt, wel een lekker plakzootje dan..

dankje, ik zou eens even kijken.

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:09

Horwse schreef:
Haha idd. vooral met al die houtsnippers :') Maar ik vind het wel een beetje echt lijken hoor... Alleen zoals je al zei de verhoudingen kloppen niet.

@kandor: leuk halster!
@loverhorses0: vind je deken echt heel leuk gedaan! Erg realistich... Mag ik vragen waar je die sluitingen (weet niet hoe ze heten.?) vandaan hebt gehaald? (pb!)
@Rosan: beterschap... Hoe heb je het in vredesnaam voor elkaar gekregen? :')

Nou eehhm, Boem Boem Val....

Shettepret, ik wil ook wel zien! Wat voor een effect heeft Apoxie?
Ooh is dat echt een papo? ach daar heb ik ook geen verstand vanxd

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:15

Hihi, Pamela. Er zit geen verschil in! Ik heb de Aves Apoxy sculpt.
Er valt nu nog niet zoverl te zien. Heb de oortjes van stand veranderd en vast gezet en opgevuld.
Dartmoor veulie is nu Welsh veulie! Staat in de verf. Als ze klaar is show ik haar samen met haar mamsie! Die is inmiddels af en mijn experiment is ernstig geslaagd! Ze is zoooo mooi geworden!! <3

De Aves Apoxie Sculpt is een twee componenten klei op een kunststof basis.
Het droogt keihard op en is water bestendig (heb ik uiteraard getest!).
Het breekt dus niet zoals Das klei dat doet! Het is echt geweldig spul!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:26

Oooh dat klinkt echt zo super, zodra mijn huidige project af is ga ik het zeker weten ook uitproberen (misschien zelfs al eerder, ligt eraan of ik mezelf kan inhouden of niet :') maar ik probeer altijd om éérst dingen af te maken, voor ik aan wat nieuws begin, anders komt er bij mij nooit wat af...)

Eens zien, ik heb Epoxy kneedpasta, van het merk 'Wilsor kunstharsen'
Bij de mijne wordt wel vermeld dat het overgevoeligheid kan veroorzaken bij contact met de huid, en er staat dat je handschoentjes moet dragen (pff...!) heeft die van jou dat ook?

Stephaniexh

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:55

@Shettepret ik ben suuuuuper benieuwd! Heb je dat via internet gehaald? Welke site?

Dat filmpje is ook leuk ja! Maar volgensmij kwam dat veulen wel heel erg over de datum :P

@Telpeva,
Ik ben oook super benieuwd naar je percheronnetjes! <3

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 22:39

mijn valentijnswedstrijd is nu gesloten,
iedereen bedankt voor het meedoen :) ik ga hard aan de slag met de showhalsters
de uitslag volgt dinsdag 14-2 rond 20.00 uur

hier nog een filmpje voor mijn deelnemers (nou vooruit voor iedereen, maar speciaal voor mijn deelnemers ;) )
http://www.youtube.com/watch?v=-QYFpRbgPrU
(kan iemand mss even testen of hij het doet, volgens YT niet namelijk, doordat de audio geblokkeerd is enzo, maar bij mij doet ie het..)

voor het geval hij het niet doet, deze waarschijnlijk wel..

sorry voor de slechte belichting, handig zo'n zolderkamer (Ahum, not..)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:19

Ontzettend leuk gedaan dat filmpje, echt lief met de envelopjes en het hele idee erachter! <3

Nu heb je me fan gemaakt van het ijslander model, die is mooi zeg...

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:58

Was dat ijslander model ook van schleich? Die wat grotere dan die andere (duidelijk ? xd)
Die is idd mooi!
Btw, super leuk filmpje trouwens!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 01:30

leuk filmpje vind jou filmpjes altijd zo knap gemaakt palmbier.
hmm klinkt niet fijn telpeva dat je er allergie voor kan ontwikkelen dan hou ik het liever bij das.

@rosan sterkte en beterschap.
Ik heb dinsdag voor eerst in 2jaar weer geschaatst maar het gelukkig overleefd zonder te vallen.

haha dat veulen is net zo groot als de moeder maar wel leuk verzonnen. alleen geeft die jam wel een onwijze plakbende.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 08:47

Ja, dat staat er bij mij ook op. Dat komt omdat 1 van de twee pasta's amonia bevat. Als je die opdraait dan ruikt net als de vieze stal van een flink hengstige merrie! := Er zijn mensen die dus een allergische reactie krijgen op amonia.
Ik heb gewoon wat gepakt en ben aan de gang gegaan. Nergens last van.

Gisteren even met een frisse blik (tussendoor naar de Chinees geweest :~ ) naar de kleur van mijn veulie gekeken en ben er zeeeer blij mee! Heb het gewenste effect gekregen.
Vandaag afmaken!

Ik kan geen van je filmpjes zien Clarisca! Ben er wel erg benieuwd naar!!

Nathas, zit ook flink in de lappenmand. Ook gevallen met schaatsen! Ze dachten dat ze een gebroken nek had maar dat is gelukkig niet zo! Flink gekneusd en bont en blauw!
Als je toch mee leest, veel beterschap Nathas!! :(:)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 09:03

de hengst (grotere ijslander) is geen schleich, maar safari ltd,
zij hielden een valentijnswedstrijd op facebook, toen was het idee met de brievenbus ontstaan,
daarna kwamen er steeds meer ideeen, dus tijd voor een filmpje,
als het goed is plaatsen ze vandaag een album met alle foto's en kan er gestemd worden,
dus voor alle facebookers, please neem een kijkje en stem, zodra het erop staat: http://www.facebook.com/home.php#!/safariltd

jammer dat je het niet kan zien shettepret, terwijl hij het bij mij nog steeds doet..
ik ga er vanovond nog eens naar kijken, dan maar met andere muziek..

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 09:42

M'n halster is bijna af! *\o/*
Nog even wachten tot het laatste kraaltje gedroogd is, m'n kat vond het namelijk zo nodig om mijn halster te vernielen en bijna alle verf van m'n Friese merrie & veulen af te bijten. :( Denk dat ik die dus maar ga repainten.

Edit: Hier issie dan!

Afbeelding

Afbeelding

Vind het zelf redelijk gelukt voor mijn eerste halster.
Iemand nog tips voor de volgende keer?

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:43

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:10

Hoe komen jullie toch aan al die tijd? Ik ben daar erg jaloers op.

Erg leuk filmpje Pbl! Dat envelopje <3

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:19

ja echt he sanne ik ook moet het egt doen met 2 vrije dagen in de week die meestal al vol zitten met de echte paarden. maar heb beslote vandaag lekker te gaan schleichen.
Ga vanavond ff bij me zusje langs en ga dan wel wat eerder weg om mevr paard even los te gooien rij tog langs stal opweg daarheen. Zodat ik vanmiddag vrij heb om te repainten en tuig te maken(haha naja halve middag is al voorbij maar was zo moe van die wisseldiensten en gister ook pas laat thuis dat ik pas kwart voor 12 uit bed kwam :o )

Ik ben eruit ik ga dit weekend een lente wedstrijd starten was nog even aan het denken voor prijzen enzo maar ben er zo ongeveer uit zeker nu deze week mijn mvp tuig maak spulletjes mijn kant uit komen die ik samen met telpeva heb besteld.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:57

Tsja, ik heb tijd voor het Schleichen en mijn 6 RL pony's omdat ik in de ziektewet zit!
Dan heb je tijd zat daarvoor!!
Ik denk dat ik wel ga meedoen aan jou wedstrijd dan, Roosje!
Ben benieuwd wat het gaat worden!! Ik heb ook alweer iets leuks bedacht maar dat is pas voor in de lente. Niet vanwege de wedstrijd maar omdat de Shettepret Awards net pas zijn geweest.

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:04

Het rare nepaccount is verwijderd _/-\o_

Hele weekend met schleich bezig geweest, 4 bestellingen afgemaakt. Ben nu bezig met een bestelling uit België. Ik zit goed op schema! :D

En ik heb tijd zat want ik ben morgen en overmorgen 12 uur uit en vadaag 20 over 1 :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:24

Ben wel benieuwd naar die wedstrijd, ik heb vandaag zo'n beetje alles afgerond wat ik nog had liggen aan bestellingen etc. en ik denk dat ik vrij snel wel weer aan een nieuw project kan beginnen :) ik heb ook al een klein beetje een idee van wat ik wil gaan maken hierna, dus ik hoop dat dat ongeveer op een lijn zit met het thema je wedstrijd :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:44

ik de toekomst wil ik ook nog een repaint en cust wedstrijd organiseren

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:24

Shettepret schreef:
Nathas, zit ook flink in de lappenmand. Ook gevallen met schaatsen! Ze dachten dat ze een gebroken nek had maar dat is gelukkig niet zo! Flink gekneusd en bont en blauw!
Als je toch mee leest, veel beterschap Nathas!! :(:)

Ik lees mee, maar kan niet veel tis ook steeds maar max. een half uurtje op de laptop. Schleich zit er voor mij niet in kan men nek niet draaien en men hoofd niet buigen blehhhh

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:27

Ik had nog wat dingetjes liggen, en ik vroeg me af of jullie nog wat wisten wat ik ermee kan :j

Bruin rond elastiek
Lint van ong. 1.5 cm dik, blauw, wit met strepen en roze met stipjes :+
Zo'n bontje van een jas, wat meestal op je capuchon (schrijf je dat zo...) zit 8-)