je oogt veel langer op de foto, iig dat denk ik Kijk je paard gaat er sowieso niet dood aan hoor
Batlow
Geplaatst: 18-09-11 18:33
lifaya schreef:
je oogt veel langer op de foto, iig dat denk ik Kijk je paard gaat er sowieso niet dood aan hoor
Ik ben inderdaad lang, zwaar sowieso niet, weet ik zelf! Maar ik moet zelf zeggen, ik reed niet vaak. Was meer bezig, en als ik reed was het in het bos. Ik ging zo ver tot hij kon. Hij is al op leeftijd, bij de galopjes laat ik hem gewoon gaan, als hij moe is stoptie vanzelf wel. Handig peerd is het, luistert ontzettend mooi en goed naar mijn stemmetje
Laatst bijgewerkt door Ludique96 op 18-09-11 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Sjors
Geplaatst: 18-09-11 18:49
iemand een nieuwe?
Batlow
Geplaatst: 18-09-11 18:50
Om meningen van andere te horen, daar gaat het toch om? Ik rijd bijna nooit, doe alles vanaf de grond, dus zo'n probleem is het niet dat ik te groot ben, maar ik wilde gewoon even bevestiging of ik echt te lang was. Serieeeuusssss man laat het me vragen als ik wil, ipv meteen een bot bericht te krijgen; waar plaats je het dan?
Batlow
Geplaatst: 18-09-11 18:52
Ludique96 schreef:
xxMax Ik vind je nog passen
Thaaankss, ik zag in je profiel dat je ook niet echt een grote poown hebt, een c-tje? Jij had nog gereageerd in mn topic, dat ik per 1 oktober mn poooowny krijg
Thaaankss, ik zag in je profiel dat je ook niet echt een grote poown hebt, een c-tje? Jij had nog gereageerd in mn topic, dat ik per 1 oktober mn poooowny krijg