breyer paarden!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KylaLover

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 01:50

Cassidy, welke is Snowman ookalweer?
Zit zelf te denken Sjokolade (die nieuwe fjord) en die classic haflinger mold met veulen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 23:03

Snowman is Idocus in schimmel. Wapiti had ik ook wel leuk gevonden maar ik heb als zoveel Paints/Pinto's staan.

Classic Haflinger met veulen zijn leuk, heb ik ook staan!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:33

Ik heb een halster gemaakt voor mijn nieuwste aanwinst :D . Gemaakt van 1,5 mm satijn lint. Wat vinden jullie er van?
Zijn hier eigenlijk meer mensen die tuig maken voor hun paarden?

Afbeelding
(Hij is niet verstelbaar, maar hij is vastgemaakt met een "clip")

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:51

Laatste keer dat ik hier wat wou kopen via het topic hoorde ik niks meer van de persoon, maar helaas nu geen geld ervoor. |o Niet jij hoor spottedponie. ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:51

Misschien handig om iemand per PB te benaderen ipv in het topic een reactie te geven?
En nog handiger om pas te reageren als je het geld hebt :D

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 21:56

Ik heb die gypsy vanner besteld.
En vandaag thuis gekomen 2porseleinen modellen.
De totilas en de clysdal.
Mijn man vond ze ook leuk. :D .
Denk dat hij breyer ook leuk vindt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 01:14

Vandaag kwamen de Marwari en Faith aan. De Marwari is echt beyond expectations, de Faith ziet er een stuk donkerder uit dan op de foto's die je op de Breyer pagina ziet. De modellen kwamen van Ebay USA, helaas heeft de douane me verrast met BTW en declareringskosten. Oh well, you can't win them all.

Nu nog even kijken of ik Snowman nog ergens kan krijgen. Het liefst zonder extra kosten...:D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:19

Mag ik weten wat je ongeveer kwijt was aan extra kosten? ik was een keer zo'n 60/70 euro extra kwijt op een model uit de USA, jij ook zoiets?

Ik wil de marwari ook zo graag, al sinds hij uit is :o wat is er allemaal zo leuk aan hem? Ik zou dat model erg graag zien met gewone oren, vos kleurtje er op, met veel wit :9

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:54

ik wil heel graag Snowman en Mù Wén Ma. Vooral Mù Wén Ma (woodgrain), deze vind ik zo mooi, niet echt realistisch, maar wel heel mooi :D . Ik was meteen verlieft op die houtkleur, ik zocht toen op google naar die kleur en ik kwam er achter dat er meer zij in deze kleur. Nou wil ik graan weten hoe die shetlander er uit ziet in woodgrain, ik kan er nergeens een duidelijke foto vinden, dus nu was mijn graag of iemand hier de shetlander woodgrain heeft, en of je daar een foto van zou willen plaatsen? :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 19:26

Afbeelding

Komt uit 1963 -1964. Die gaat niet goedkoop zijn, als je hem al vinden kunt. Ik heb hem iig niet.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:38

Telpeva schreef:
Mag ik weten wat je ongeveer kwijt was aan extra kosten? ik was een keer zo'n 60/70 euro extra kwijt op een model uit de USA, jij ook zoiets?

Ik wil de marwari ook zo graag, al sinds hij uit is :o wat is er allemaal zo leuk aan hem? Ik zou dat model erg graag zien met gewone oren, vos kleurtje er op, met veel wit :9

Nee, kwam uit op ongeveer 23 Euro. Hoefde niet in te voeren, alleen inklaringskosten en BTW. Soms schieten ze er zo doorheen, maar nu was ik de pineut.

De Marwari vind ik qua pose heel erg op de Lonesome Glory mold lijken, alleen ranker. En een merrie. En heeft gewoon een heel schattig hoofd, LG heeft een erg lang gezicht.
En LG is in vos uitgebracht, met bles.

Afbeelding

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 22:12

Cassidy schreef:
[ Afbeelding ]

Komt uit 1963 -1964. Die gaat niet goedkoop zijn, als je hem al vinden kunt. Ik heb hem iig niet.

Dat dacht ik al, ik kon hem op ebay ook al niet vinden. Er staat wel een ander woodgrain op van boven de 500 euro := . Ik hou het denk ik maar gewoon bij Mù Wén Ma :o

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 22:18

Ik heb een woodgrain voor je, een Peter Stone Weanling, echt prachtig om te zien. Ik vraag er 55 Euro voor, exclusief verzenden.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 22:58

nee, sorry, ik heb nu sowieso geen geld, en ik ga nu toch eerst sparen voor Mù Wén Ma. Sparen als je 14 bent met 3 euro zakgeld per week (waarvan al elke 2 weken 3,25 van op gaat aan een tijdschrift) en een halve folderwijk gaat niet zo snel :P

Ik heb nog wel 1 vraagje, is peter stone net zo groot als traditional of als clasic?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 23:48

Ik vind de Marwari net wat leuker dan de LG. Tijdens het zoeken naar meer plaatjes kwam ik ook nog hier op terecht, een cm Marwari <3 http://fallen-leaves.net/community/thre ... ari.30314/ En ik vind inderdaad het hoofd ook erg mooi :j

Karla, wat je budget precies is weet ik uiteraard niet, maar als je het niet erg vind om een 'nep' model in huis te hebben dan is het misschien de moeite om contact op te nemen met een schilder die een gewoon model kan omtoveren tot een woodgrain.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 09:49

Peter Stone heeft ook verschillende maten. De weanling is traditional.
Ik heb ook nog een Peter Stone ISH in Woodgrain. De ISH is ook traditional.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 14:27

Telpeva: Mijn budget is momenteel iets meer dan 10 euro, dus daar kom ik helemaal nergens mee :P . Ik vind het ook niet erg om een "nep" model te hebben, mij gaat het eigenlijk helemaal niet om of hij origineel is of niet, maar gewoon om of hij mooi is :D . Maar misschien ga ik dat wel laten doen, om gewoon een paard Woodgrain te laten maken :)

Cassidy: Ooh, ik dacht dat Peter stone alleen in classic maat was, maar ze zijn dus toch in meer maten :) . Is Peter stone eigenlijk een merk zelf of is het een soort van onderdeel van Breyer?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 14:33

Sam Stone, de vader van Peter Stone werkte voor Breyer en Peter Stone ook. Hij is op een gegeven moment voor zichzelf begonnen, met kwalitatief mooie modelpaarden. Breyer heeft dat heel zeker gemerkt, het grootste succes van zijn modellen was in het begin de Ideal Stock Horse. Sinds Peter Stone op de markt kwam is er ook met Breyer veel gebeurd, ik kan alleen maar zeggen dat de modellen zoveel beter geworden zijn sinds Peter Stone op de markt kwam.

Stone Horses zijn te krijgen in Traditional, Pebbles (Paddock Pal) en Chips (Stablemate) formaat

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 17:16

Ik zit op mijn Mu Men Ma en Esprit model Chinees Year of the horse te wachten :)

Vond ze zo mooi kon het niet laten om ze te laten staan.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 20:40

IK heb de lusitano gezien.
Wat zou ik die graag willen breyer is ook wel prijzig.
Zal er over denken maar ik ga denk toch maar overstag. :o
Ik heb de gypse vanner nieuw en de rocky mountain en de totilas.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 21:17

Ik was al een hele tijd niet meer op de Peter Stone website geweest, maar ik zag dat ze nu een nieuwe Morgan hebben, die vind ik echt een hele gave uitdrukking hebben!

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:05

Ik ben toch overstag gegaan en heb de lusitano besteld. :D .

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:06

Karla_1999 schreef:
Ik heb een halster gemaakt voor mijn nieuwste aanwinst :D . Gemaakt van 1,5 mm satijn lint. Wat vinden jullie er van?
Zijn hier eigenlijk meer mensen die tuig maken voor hun paarden?

[ Afbeelding ]
(Hij is niet verstelbaar, maar hij is vastgemaakt met een "clip")

Ik maak soms een arabisch showtuig.
Moet zeggen het is wel erg leuk om te doen mooie halster erg goed gelukt :) .

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:43

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:01

Ik ga ook even dit topic volgen, ik heb een paar weken geleden de Breyer paarden ontdekt en ben om! Ik heb er ondertussen 2 gekocht via marktplaats, de DZ Weedo van Breyer en een Peter Stone (volgens mij de Performance Mold). Ik wil alleen de Quarter en Paints versies verzamelen, er zullen er zeker meer komen. :D

Afbeelding