Echt heel mooi, repainten is niet voor mij weggelegd ik ben meer van de stallen maken Daar wou ik net ook mee verder gaan maar kreeg een beter idee aangezien het aankomende week waarschijnlijk 30 graden word even zwembad (mega groot) opzetten duurt alleen wel tot vanaaf 7 uur dat hij vol is dus nu kan ik ondertussen weer verder met de stallen
Vandaag naar een rommelmarkt in duitsland geweest, bij een kraampje hadden ze nog een stuk of 15 schleich paarden. Maar ze wou er 3 euro per stuk voor, ook als ik ze allemaal wou hebben. Dan maar niet gekocht, waren niet eens in een erg goede staat en op elk paardje stond een kruisje met pen. Zo zonde
Wauw, heel mooi veulentje! Maar zijnde hoefjes nou gewoon wit of komt dat door de foto? Wat jammer ^^^ Beetje dom ook dan dat ze ze perse voor dat geld wouden verkopen
een vraagje hoor. Wie zou er met mij een site willen maken/beheren? want ik wil een spel maken. over paarden natuurlijk. wie zou mee willen beheren en maken?
dan heb ik wss ook niet zoveel tijd meer. maar als je hem dan al gemaakt hebt.
furyke
Geplaatst: 31-07-11 16:35
Starlight_22 schreef:
Wauw, heel mooi veulentje! Maar zijnde hoefjes nou gewoon wit of komt dat door de foto? Wat jammer ^^^ Beetje dom ook dan dat ze ze perse voor dat geld wouden verkopen
Tja waren van de dochter en die wou er perse 3euro per stuk voor hebben
ik wil ook altijd naar rommelmarkten alleen mijn ouders niet, echt stom vroeger met mijn oma gingen we wel altijd gezellig maarja toen spaarde ik nog geen schleich.
Heej ik bedenk ineens dat maandag de paardenmarkt in het dorp is, superleuk (nouwja die zielige paardjes en beestjes niet) maar dan staan er ook allemaal verkoop kraampjes van andere dingen.. kan ik miss. nog wel een schleichje scoren
Wow dat is wel stoer die vlecht! Ik ben bezig met alle vorige topics terug te lezen. Ben nu bij deel 1, blz 56. Nog maar een paar.... Zitten jullie ook veel in het HK repaint topic?
ow oke, van dat spul oke. dankje.die halve melkdop ofzo. ziet er wel leuk uit. ik vind die deurtjes ook zo leuk. heb je dat nou met scharnieren gedaan of?