Innieminie,Bart,Jake en Sandy te zwaar (niet banketstaaf bedoeld,zie dat je er mee bezig bent,super! ) Jack en Sara passen. Je past trouwens op alles qua lengte
zoExpres
Geplaatst: 24-07-11 19:30
ik vind je ook wel wat te zwaar maar als je aan het afvallen bent : toppie ! go onn
Ik ben wel benieuwd (: Rij er niet meer op, was een weekje ponykamp. En hij was de 'ondeugende' pony. En dat is iets wat me aanspreekt vandaar dat ik hem de hele week heb gereden (: Ik kreeg alleen te horen dat ik niet mooi was voor het plaatje wat ik ook snap. Voor de rest zat ik hem niet in de weg.
En tessa, dat is ook niet écht mooi meer voor het plaatje omdat ik een vrij lang bovenlichaam heb. Maar voor de rest vind mijn lesgever het nog perfect gaan. Ook voor relatief intensief. Ben wel benieuwd hoe jullie hier overdenken., Beugels zijn 2 gaatjes langer normaal, maar was aan het springen met dr. Voor de rest kom ik met mijn voeten dan ook nog onder haar buik uit. Alleen zonder zadel, maar dat is dan ook echt maar een klein beetje, ong. een centimeter.
Anoniem
Geplaatst: 24-07-11 19:51
Past nog Op Tessa moet je niet heel veel meer groeien.
ik vind het nog wel passen (niet mooi meer voor het plaatje maarja..)
leuke pony's
sorry dat ik het vraag maar welk ponykamp is dat?
Kelszz_
Geplaatst: 24-07-11 19:54
Daar ben ik écht heel blij mee (: Ik wil haar namelijk gaan leasen (: echt groeien doe ik niet meer. Ben inmiddels 16, en zit nu al 2 jaar op de 1,61 m. Ben wel blij dat tessa ook een uit de kluis gewassen pony is
Die bovenste was op ponykamp bij rosworld in Zeijen (: Die tweede is op Manege de Eekwal te Emmen
Niet mooi voor het plaatje inderdaad. maar we rijden hoofdzakelijk gewoon dressuur in de bak(afgelopen week alleen maar het bos in geweest ) En wedstrijden tja, misschien ooit eentje onderling maar voor de rest vinden we dat beide niet leuk dus