Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
natasha1996 schreef:dat we zo praten is niet onofftic
toen zaten we steedts te zeggen bericht verzonden enzo
ik hoop echt dat de shetlander merrie morgen aankomt
je stuurt mij wel een mail he als die aangekomen is en de dartmoor hengst onderweg is
EskeGirl schreef:natasha1996 schreef:dat we zo praten is niet onofftic
toen zaten we steedts te zeggen bericht verzonden enzo
ik hoop echt dat de shetlander merrie morgen aankomt
je stuurt mij wel een mail he als die aangekomen is en de dartmoor hengst onderweg is
Tuurlijk.
Kan een Schleich paardje nu in zo'n grote envelop?
EskeGirl schreef:Dreamylove schreef:hoii ik heb een cado bon van 20 euro van de intertoys maar nou
wil ik schleich paardjess kopen heb geen idee welke ik zal kopen ik
heb er al heel veel welke zal ik kopen iemand idee ??
Kies een ras wat je leuk en mooi vind
EskeGirl schreef:Dreamylove schreef:hoii ik heb een cado bon van 20 euro van de intertoys maar nou
wil ik schleich paardjess kopen heb geen idee welke ik zal kopen ik
heb er al heel veel welke zal ik kopen iemand idee ??
Kies een ras wat je leuk en mooi vind
Thats_Me schreef:Robin ik denk dat het ook lastig is om via hier iets te kopen aangezien veel verkopen ook hier via internetbankieren betaald worden. Dat is ook veel veiliger dan geld over de post opsturen.
Ik denk dat je het beste kunt gaan sparen voor paardjes. Dus elke week/maand als je zakgeld krijgt een euro appart leggen en dan eens in de zoveel tijd een leuk paardje uitzoeken.
Thats_Me schreef:Even over het verzenden van de paardjes. 9 van de 10 modellen passen niet door de brievenbus. Of beter gezecht de sorteermachine van de post. Het is dus pakketpost wat neerkomt in Nederland op 6,75 aan verzendkosten.
Veulens kunnen soms wel en soms niet door de brievenbus. Het testen of iets door je eigen brievenbus kan zegt helemaal niets of het ook echt door de brievenbus past of beter gezegd de sorteermachine. Dat kun je alleen met speciale mallen of op het postkantoor laten testen.
Cyntje schreef:Thats_Me schreef:Even over het verzenden van de paardjes. 9 van de 10 modellen passen niet door de brievenbus. Of beter gezecht de sorteermachine van de post. Het is dus pakketpost wat neerkomt in Nederland op 6,75 aan verzendkosten.
Veulens kunnen soms wel en soms niet door de brievenbus. Het testen of iets door je eigen brievenbus kan zegt helemaal niets of het ook echt door de brievenbus past of beter gezegd de sorteermachine. Dat kun je alleen met speciale mallen of op het postkantoor laten testen.
Nee hoor,... de mallen welke wij op het werk hebben, hebben dezelfde grootte als een brievenbus. Dus zodra je je compleet ingepakte envelop thuis makkelijk door de brievenbus kan krijgen, komt ie ook door het sorteerproces
Maar dit zal idd alleen gelden voor de falabella's....