Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verwend, beter gezegd
Morgen ga ik wel even goede foto's buiten maken.. En ik moet maar gewoon trots zijn op wat ik heb. Voor degene die al had gepb't, sorry, ik ga het dus niet doen. Heb er ook al wat oudere modellen tussen lopen. De enige die ik verkoop ben ik al wat langer mee bezig, die gaat naar een hele lieve nieuwe eigenares (dat heeft ze tenminste beloofd) 

Straks kan ik het helemaal niet vinden met dat andere meisje oid, dat zou ik zo naar vinden! Maar aan de andere kant.. misschien kan ik het juist wel heel goed met haar vinden en heb ik wel een vriendin aan haar
Ik vind al zo moeilijk vriendinnen, dus ik hoop dat het echt zo'n meisje is dat je bij je verzorgpaard ontmoet en waarmee je binnen een maand al samen langs de bak hangt en het over vanalles hebt en na afloop mee naar de mac gaat oid

Roosje01 schreef:je hoeft nie zenuw8ig te zijn gewoon jezelf beetje openstellen als het om paarden gaat heb je al snel een klik met andere paardengekken.

Eerst schrijf ik dat ik een perfectionist ben en daarna schrijf ik dat ik een hekel heb aan mensen die altijd de beste willen zijn