MyrtheJ schreef:Over welke pony heb je het hier? Die van mij is namelijk 1.30 en anders heb je het over een dier al zo'n 4 pagina's terug? Mijn pony is namelijk 1.30 en ik ben met kleding+zadel 55 kg...kijk eens wat er boven mijn post staat
't is niet mijn eigen pony . (ik ben 1.63 en rond de 41 kilo en hij ong. 1.48) weten jullie trouwens wat voor ras het is ??
xHorsezz: Past makkelijk hoor! Wij weten natuurlijk niet wat voor ras het is, maar we kunnen er wel over nadenken. Ik gok op een NRPS.
Kelszz_ schreef:Het is toch 100 pagina's? Meestal gebeurt een nieuw topic inderdaad al ruim van te voren. Als het andere nog niet eens vol is, niet handig naar mijn mening.Hier gaat dit topic tog helemaal niet over
minikatje schreef:MyrtheJ schreef:Over welke pony heb je het hier? Die van mij is namelijk 1.30 en anders heb je het over een dier al zo'n 4 pagina's terug? Mijn pony is namelijk 1.30 en ik ben met kleding+zadel 55 kg...kijk eens wat er boven mijn post staat Lekker blond, zie het echt nu pas..
die mis ik ook ben al bezig om ook dartmoors en welshjes toe te voegen.verder mis je ook de kleine warmbloedpony's zoals nrps.maar goed, meestal kun je het af met 20 %van het lichaamsgewicht die een pony heeft.niet geldig bij overgewicht