haha als ik ze langer had gedaan vond ze ze totaal niet fijn, uitfloepen etc, ik weet niet wat dat is met die beugelriemen vanmij. maar der laarzenzijn ook te groot & daar had ze ze toevallig helemaal aan de punt anders zijn ze meer op haar voet dat scheelt ietsje.
we hebben gisteren een welsh mountain pony voor mijn zusje (net 5) gekocht de pony is 1.23 ik ben 1.63 en weeg 50 kilo vinden jullie dit nog kunnen ik heb helaas geen foto sorry de pony is 4 en moet daarom nog even doorgereden worden en mijn zusje kan nog niet zo goed rijden dus moet ik dat gaan doen.. wat vinden jullie?
xAylie: kan nog wel. Ferropaard: denk dat het nog wel kan.
Irismonty
Geplaatst: 23-03-10 16:15
xAylie: Ik vind het nog wel passen, maar moeten de beugels niet wat langer? Ik weet niet of ze echt kort zijn, maar voor mij lijkt dat in ieder geval zo
En zou ik (1.58 m, 38/39 kilo) op een grote shet kunnen? (het is wel een stevige shet)
Ik rijd er niet op ofzo, maar het was mijn lievelingspony van ponykamp. En afgelopen jaar zeiden ze dat ik eigenlijk te groot was. Maar vriendinnen van mij zeiden (die hebben het gezien) zeiden dat het wel meeviel. (ik heb er die week nog 3x op gereden) Vinden jullie dit passen?
Annika je weet niet eens de pony's maat.. Dat is een conclusie die veel mensen trekken; ouder dan 11 past niet op Shet. Toch heb je behoorlijk flinke shetjes.