Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xPPCx<3 schreef:mijnes nicoen droppie
ik heb toen ik klein was op nico gereden en mijn zus op droppie hun zijn echt schatjes maar ik kan nu niet meer op nico
maar mij lijken okke en grote choko ook wel leuk kan iemand vertellen hoe ze zijn zou aardig zijn!!!!! xxx xPPCx<3 love ppc 4 ever
ElineTommy schreef:Farolover schreef:@ Moonsparkle ; Haha idd.
Zo nu en dan kwam er een shetje langs ons huisje galoperen op naar de stal
Geen iedee hoe ons shetje ook alweer heette, maar wel een liefie (En ook oudje!)
Mijn zusje reed er soms op, ze was meer in de speeltuin dan ze wou rijden![]()
dus die pony had eindelijk een paar dagen lekker rust
Dit is em :
[ Afbeelding ]
dis denk k bibi ofzo
miss okke maa lijkt me nie
loes-freke schreef:poniac en sjaakje waren hele lieve ponys zonder streken.
we hadden een slotje op de ponys de kinderen de ponys voor de rust lekker treug gebracht om naar twee uurtjes weer op te halen was er een weer uitgeleend.
sorry hoor waarom dat slotje?
lovebinky schreef:dat slotje op je pony is als ze op stal gaan om weg gebracht te worden, als ze dus voor 3 uur ofzo al terug zijn word het slotje afgeknipt als iemand anders hem wilt, de ponys moet je rond 5 uur terug brengen wil je het slotje gewoon om houden.
Volgens mij is het zo, dat begreep ik er van...
En @akhal_teke een slotje kan je kopen in de winkel en die doe je om de band die de pony om heeft, daar zet je het nummer van je huisje op en dan heb je de pony gereserveerd zegmaar.
Sypol_Rawr schreef:Ragdollcat schreef:Jeetje zeg.
8 uren in de rij staan voor een ponytje??? zonde van je vakantie. Ga toch eens leuke dingen doen in t park ipv te wachten.
Triest hoor.
JIJ bent triest, je hebt alleen maar verhalen van anderen gehoort, en iik neem aan dat je er nog nooit zelf bent geweest?
Doe normaal, en kom terug als je er bent geweest ofzo.