sevke schreef:@boras : serieus?? Als dat al niet meer past, kunnen we beter met zijn allen onze laarzen aan de wilgen hangen.
Nee
Ik kon het gewoon niet laten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sevke schreef:@boras : serieus?? Als dat al niet meer past, kunnen we beter met zijn allen onze laarzen aan de wilgen hangen.
Dit zadel is afgelopen april aangemeten om hem mee te beleren. Uiteraard kon ik toen niet proefrijden. Omdat hij toch nog zou veranderen ben ik er vanuit gegaan dat ik aankomend voorjaar dit zadel moet gaan vervangen. Ik ga er dan met mijn zadelmaker naar kijken! Bedankt voor jullie meningen. Ik heb er in dit geval veel aan gehad
Daan_O schreef:Ik ben wel benieuwd wat bokt hier van vind? Zelf vind ik het net wel kunnen (qua gewicht) maar voor het plaatje wat minder mooi. Ik ben benieuwd hoe andere mensen het zien.

Neverland schreef:Wil je nu weten of we nog denken dat je te groot bent of wat is je bedoeling van je bericht?
Ik zag uiteraard een jaar geleden ook wel dat het toen kantje-boordje was, maar ik wist ook dat ik niet meer ging groeien/uitzetten en zij wel. 
Wipher schreef:Ik vind je prima passen. Echter op de middelste foto zit je enorm in stoelzit naar mijn mening. Leuk beestje wel
) maar ik vind het nu een fijn beeld! prugelpiet schreef:Ik vindt het nu passen. De eerste 2 foto's kan ik eindelijk gewoon niet door je stoelzit heenkijken (hoe kan je lekker rijden met zulke korte beugels?) maar ik vind het nu een fijn beeld!
! Heb vroeger wel veel met springzadels gereden en met hele korte beugels, vandaar dat het wel ging, maar zoals nu voelt en zit wel veel beter!Neverland schreef:Oh god ik ben stekeblind! Excuses.![]()
Met het nieuwe (?) zadel vind ik het ook stukken beter uit zien! De stoel zit was wel heel erg bij de eerste twee foto's en vind het moeilijk om daar doorheen te kijken.
Ik ben nu aan het kijken voor een veelzijdigheidszadel, dat leent zich iets beter tot de beugels eens wat korter zetten zonder dat je in stoelzit valt. Wel blij dat het nu wel goed past, dan heb ik toch goed doorgezet