Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naomi_g1998 schreef:Laura, ik vind het nog steeds niet passen.
zoni65, ten eerste snap ik niks van wat je hebt getypt en daarnaast zijn dit hele onduidelijke foto´s.
zoni65 schreef:nee heb ik niet
Annabel schreef:- Het liefst duidelijke foto's, het mooiste zou zijn foto's van de zijkant
- Geen spring foto's of foto's van de voorkant.
__Lauraa schreef:Ben benieuwd, heb al een keer een andere foto met haar geplaatst maar dit geeft toch een ander beeld, de meningen waren verdeeld de vorige keer.
[ Afbeelding ]
jujujujulie schreef:__Lauraa, ik vind het een twijfelgeval door de lengte, maar doordat het een stevige pony is en jij nu ook niet echt zwaar bent vind ik het nog passen
naarppc schreef:Ik vind Laura eigenlijk nog wel gaan. En sannedeedee1: jij hebt het nu over een Welsh, maar die zijn over het algemeen veel ranker gebouwd dan Fjorden en Paints, denk dan eerder aan een Shet van 1.20 (volle Shet, maar gewoon te groot geworden bijvoorbeeld) dan heb ke denk ik wel ongeveer dezelfde bouw als Laura's pony in gedachten
naarppc schreef:Zo fors gebouwd vind ik die pony nou ook niet. En ook al was het een belg met een tinker, die kan nog steeds uit balans raken en ik vind haar (ben even naam kwijt) gewoon echt niet meer passen. Bovendien zit er veel verschil in rassen. Ik ken een belg die heel iel is en een welsh die qua bouw op een belg lijkt.Klopt, maar zij vergelijkt hier een kruising FjordxPaint met een Welsh