Yezzi schreef:Ik vind JLDB_SL goed passen hoor, maar niet veel meer groeien!
Dankjee nee haha ik ben totaal uitgegroeit.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xApple schreef:Ik vind juist dat er een beetje 'pietluttig' wordt gedaan over sommige combinaties.
Sommige zijn voor het plaatje niet meer fantastisch maar kan nog prima.
JLDB_SL, bijvoorbeeld. Vind ik nog makkelijk kunnen
MuttleyMarty, is voor het plaatje misschien geen topper, maar kan ook echt nog wel hoor.
Annett1990 schreef:MirandaFuego schreef:Wat zo vreemd is, laatst was er iemand in het topic die langer was en het paardje was kleiner en die vonden jullie goed.
Deze 2e foto is erg vertekenend omdat hij van bovenaf is genomen, niet recht vanaf de zijkant, dat geeft een heeel ander beeld.![]()
Als jij je beugels een gaatje korter doet en je hakken uitdrukt en dan een foto neemt vanuit een lagere stand wil ik het nog wel eens zien, ik denk dat het er dan toch beter uitziet.
Je geeft iemand een tip om beugel een gaatje korter te doen en dan weer te kijken? Oke dus als ik op een B Pony ga zitten moet ik m'n beugels ook maar 2 gaten korter doen dan ze horen want dan kan t wel? Wat een onzin , te lang is te lang..
KarmaWitch schreef:Ja zo'n foto heb ik ook...
Maar waar ik op doel bij Miranda is dat je de beugels korter doet omdat je beter je been aan kan leggen. Ja zo ga ik ook nog wel op een kleine pony passen...
Dat die vanaf schofthoogte genomen moet worden ben ik het eens.
naomi_g1998 schreef:Ijslanders 'kunnen dan wel veel meer dragen' maar vaak vind ik veel mensen daar ook absoluut niet op passen hoor. Zag er pas hier een op de dijk rijden die kon meelopen en ook best wel stevig was. Kunnen ze wel meer kunnen dragen maar dat vind ik niet kunnen. Ook minder 'extreme' gevallen vind ik vaak te groot/te zwaar, ook al is het een ijslander.