Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RenWaBl schreef:Ik ben de laatste tijd erg aan het twijfelen of ik niet te groot of te zwaar ben, dus zou ik graag jullie mening willen.
Renza is 17 jaar, heeft 10 jaar op pensioen gestaan en nu ik ben haar sinds 5 maanden aan het oppakken. Ze heeft weinig bespiering en is 1.37m groot, ik ben 1.62m groot. (Beugels zitten hier wel op springmaat.)
[ Afbeelding ]
_Femkeeex schreef:Iris92 schreef:Ik zie hier combinatie's voorbijkomen dat ik denk.. Waarom plaats je dit hier? Je weet zelf toch ook dat het nog prima kan?
Dat vind ik heel eerlijk gezegt ook
jolleknol schreef:ik twijfel wel eens of ik niet iets te lang aant worden ben voor me niet al te grootte tinker merrie. want ik rijd best vaak zonder zadel en dan kom ik wel onder haar buik uit met me voeten....
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_Femkeeex schreef:jolleknol schreef:ik twijfel wel eens of ik niet iets te lang aant worden ben voor me niet al te grootte tinker merrie. want ik rijd best vaak zonder zadel en dan kom ik wel onder haar buik uit met me voeten....
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Een veelgebruikt zinnetje, dan nergens op slaat..Dat je benen een beetje onder de benen komen, hoeft HELEMAAL niet te beteken dat je te groot ben. Dus niet twijfelen en gewoon rijden haha