Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MuttleyMarty schreef:Wat zo vreemd is, laatst was er iemand in het topic die langer was en het paardje was kleiner en die vonden jullie goed.Ik zit zelf heel erg te twijfelen of ik nou wel of niet pas... Ik heb hier een aantal foto's (mijn voet staat op een heel raar ik weet het hier werk ik aan)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MirandaFuego schreef:Als ik dus met mijn 1,73 en 64 kilo op een shet ga zitten maar mijn beugels wel heel kort zijn is het goed?MuttleyMarty schreef:Wat zo vreemd is, laatst was er iemand in het topic die langer was en het paardje was kleiner en die vonden jullie goed.Ik zit zelf heel erg te twijfelen of ik nou wel of niet pas... Ik heb hier een aantal foto's (mijn voet staat op een heel raar ik weet het hier werk ik aan)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Deze 2e foto is erg vertekenend omdat hij van bovenaf is genomen, niet recht vanaf de zijkant, dat geeft een heeel ander beeld.![]()
Als jij je beugels een gaatje korter doet en je hakken uitdrukt en dan een foto neemt vanuit een lagere stand wil ik het nog wel eens zien, ik denk dat het er dan toch beter uitziet.