Pas ik nog op de haflinger van mijn vriendin?De pony is ongeveer 1,40 en ik ongeveer 1,75https://lh3.googleusercontent.com/-aT_K ... 000547.JPG
Het past nog net, bovenlichaam is iets te lang, maar het kan nog Wat een leukerd trouwens Vind hem wat weghebben van een Ijslander
_Femkeeex schreef:Het past nog net, bovenlichaam is iets te lang, maar het kan nog Wat een leukerd trouwens Vind hem wat weghebben van een Ijslander Dat van die ijslander kloptzeker als je een foto van de voorkant maakt heb je enorm het idee dat er een ijslander op je afloopt
Ookal is het een haflinger, ik vind het niet echt meer passen, misschien nog net. Zeker niet voor het plaatje
Ik vind de laatste nog wel passen alleen haar bovenlichaam is wat aan de lange kant maar ik vind het nog wel kunnen
demireus schreef:Kan dit nog? Ik ben 1.72 en pony is 1.55.[ Afbeelding ]Past, maar moet je neusriem niet wat hoger?
prugelpiet schreef:demireus schreef:Kan dit nog? Ik ben 1.72 en pony is 1.55.[ Afbeelding ]Past, maar moet je neusriem niet wat hoger?Ja klopt, maar heb inmiddels al een ander hoofdstel.
Hoi allemaal! Vinden jullie mij te groot voor mijn pony van 1.30? (ik ben 1.68)Ik heb hier mijn hakken trouwens wel ver naar beneden haha
Dit zijn helaas echt geen duidelijke foto's, moeilijk te beoordelen. Op foto 1 zie je er wel lang uit.