Doef schreef:Ik meld me even! Heb al een tijdje een account voor Rufian: @myhorseyxrufian .Ik volg je !
Ik heb mijn account verwijderd. (8000+v volgers) Inmiddels ben ik weer overnieuw begonnen & ben ik weer te vinden op @xsencibel
xsensibel schreef:Ik heb mijn account verwijderd. (8000+v volgers) Inmiddels ben ik weer overnieuw begonnen & ben ik weer te vinden op @xsencibelIk volg je nieuwe nu Luun! Ik kon je oude al niet meer vinden Doef ik volg jou ook!
Volg mij op chrissshorses ik plaats dagelijks foto`s van mijn paarden, honden en producten die ik voor hen gebruik
Iedereen hierboven gevolgd Heb nu een week of 2 insta voor uk maar ik vind t echt heel leuk. Wat iemand anders ook al zei, net een soort dagboek. @ukkepukkepony
Janinevv schreef:Wat is eigenlijk abbonoment??Waar bedoel je? Op instagram heb je toch alleen maar volgen?
Mijn account is van naam veranderd! BokitoZ is nu mijn account naam op instagram speciaal voor de paarden en YouTube kanaal
misschien ben ik hier wel wat te oud voor, maar mijn FB hou ik privé. Op mijn instagram staan voornamelijk foto's van mijn paard en andere paardendingen. Of gewoon een mooie foto. Ik ben te vinden als 'friesiandressagelifestyle'.
Ik meld me ook even . Ik heb geen instagram speciaal voor mijn pony, maar ik post bijna alleen paardenfotos:@iza_thingsOok heb ik een youtubekanaal:https://m.youtube.com/channel/UCTxELM3M ... n5qw/about
Ik ben ook begonnen met instagram. Voor mooie buitenrijfoto's op de Veluwe en meer paardendingen. dani_snippe
claffdifs schreef:Janinevv schreef:Wat is eigenlijk abbonoment??Waar bedoel je? Op instagram heb je toch alleen maar volgen?Ja volgen en dan contact en kwam ook nog abbonoment tegen.
Ik ga alweer richting de 10.000 volgers Gaat snel! Ben ook wel echt actief met mijn account. Mijn account is @friesianfamke Ik ga zoveel van jullie accounts als mogelijk proberen te bekijken en te volgen
Celine_Famke schreef:Ik ga alweer richting de 10.000 volgers Gaat snel! Ben ook wel echt actief met mijn account. Mijn account is @friesianfamke Ik ga zoveel van jullie accounts als mogelijk proberen te bekijken en te volgen Zo veel volgers! Kom ik aan met 16 haha
Celine_Famke schreef:Ik ga alweer richting de 10.000 volgers Gaat snel! Ben ook wel echt actief met mijn account. Mijn account is @friesianfamke Ik ga zoveel van jullie accounts als mogelijk proberen te bekijken en te volgen Wow echt gaaf zo veel.
AafKusLife schreef:Celine_Famke schreef:Ik ga alweer richting de 10.000 volgers Gaat snel! Ben ook wel echt actief met mijn account. Mijn account is @friesianfamke Ik ga zoveel van jullie accounts als mogelijk proberen te bekijken en te volgen Wow echt gaaf zo veel. Ik volg jou op YouTube
Celine_Famke schreef:Ik ga alweer richting de 10.000 volgers Gaat snel! Ben ook wel echt actief met mijn account. Mijn account is @friesianfamke Ik ga zoveel van jullie accounts als mogelijk proberen te bekijken en te volgen Ik vraag me altijd af hoe mensen aan zoveel volgers komen..