Het hefboom verhaal is leuk en aardig maar een ladder is dood gewicht Zag ergens al es iets voorbij komen wat die theorie weerlegde Ik heb liever ook een ruiter die mooi in het plaatje past maar ik heb ook mensen prima met hun pony zien weg rijden die niet aan het ideaalbeeld voldeden Ik denk dat het gewoon paard en ruiter gebonden is
Ik zie steeds foto's waar mensen geen eens met hun voeten onder de buik uitkomen. Dan pas je uiteraard nog Tenzij je enorm lang bent, maar dan zul je over het algemeen ook lange benen hebben.
Nu dat ik de foto iets beter heb bekeken vind ik ten eerste de pony er niet goed uitzien. Ik vind hem erg mager. verder denk ik als je met hem springt en dit je springmaat is dat je te groot bent. Offtopic: ben ik de enige die de pony te mager vind?
Nu weer ontopic
juulke123
Geplaatst: 18-02-15 17:28
hoi, ik ken de pony van de foto. De pony is al een oudere pony en ik heb zelf een eigen oude pony en ik weet hoe moeilijk is om het paard op een goed gewicht te houden. On toppic. vind ik het nog passen.
Offtopic: ik kan natuurlijk niet weten dat ie oud is. Ik ken zelf ee pony die 17 is en er zo uit ziet. Maargoed ik zou er niet meer op rijden maar ja. Weer ontopic.