Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat is de gemiddelde prijs?
Ik heb niet echt ideeën, ik vind het leuk! Trouwens, de paarden die eruit zullen gaan in 2014 zijn (nog) niet bekend, helaas. Sorry voor de oneliners.
ik ben nog druk bezig met alle 8 paarden (er komen 10 paarden) die in de stal komen allemaal een deken halster hoofdstel ect. Te geven. Mijn manege bestaad tot nu toe nog uit karton en rommeltjes maar veel plezier en een goede sweer hier mijn setjes :
vooral dat tuigje voor de shetlandkoets echt beautiful
nou dit was het weer tips en reacties altijd welkom xx
Wiekenmeisje schreef:Hallo Allemaal,
Misschien hebben jullie het er al uitgebreid over gehad, maar heb eigenlijk heel eerlijk gezegd geen zin om 20 pagina's met niet zo heel nuttig nieuws terug te lezen![]()
Wie heeft er wat gehoord over de special editions van dit jaar?
Jullie mogen ook verwijzen naar de pagina waar het opstaat hoor..
Bedankt, mijn bericht is al beantwoord..
En daarmee is er een actie waarmee je een tuigsetje kan winnen of flinke korting op een repaint, mocht je geinteresseerd zijn, volg dan de pagina en doe mee, meedoen kost niks, enkel wat klikjes en een reactie. 
Hele zak vol
Rocco_Love12 schreef:@ tammy..
Bayala is om 2 maand!
Blad nummer 2 was een boekje!
Sleutelhangers met fallabella, kat, hond ect.
Tevens de nieuwe setjes heb ik ook spring en vrijetijds!
En de nieuwe elvenkar!

die nieuwe vrijetijds set gaat wel, eigenlijk is die best wel leuk
)
Karla_1999 schreef:dus een menig geven mag ook al niet meer? Je kunt hier ook niet een ding zeggen of er is wel weer iemand die het niet aanstaat.dit is gewoon mijn menig, jij kan best een andere menig hebben. Ik vind dat ie glimt, jij vind het misschien wel mooi, maar ik vind dat gewoon niet realistisch
![]()
en waar kan ik dat repaint topic vinden?
Mijn hele oude collectie gaat eruit ! Dus mijn eerste zadels en setjes !
Karla_1999 schreef:en waar kan ik dat repaint topic vinden?
Karla_1999 schreef:Ik gebruik altijd transparante bizon kit. Je plakt 2 stukjes aan elkaar, haalt ze weer van elkaar, laat ze even een paar minutjes liggen. Dan plak je ze weer op elkaar en ze zitten muur vast![]()
Ik heb nu mijn arabier cust bijna af, ik ben van plan een tuigje voor haar te maken. Heeft iemand een leuk idee voor wat voor een tuigje ik kan gaan maken?