Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KimW

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:51

Zo, weer even druk geweest! Een stal gemaakt voor Lonely (Fries veulen), Bonnie en Sjors (shetland merrie + veulen) en voor Tuc (tinker veulen)! Ook nu een beetje meer plek gemaakt. Ziet er leuk uit! :D

Fjordo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:34

daf3 Suuppper mooooi <3 wat is de gemiddelde prijs? :9

JONGENS LET OP DE ONLINERS! Het wordt er echt niet beter op...

Ik wil graag mijn manege opnieuw opbouwen maar ik heb geen idee hoe :?
Ik heb inprincipe dit (+ alle paarden natuurlijk):
http://tinypic.com/r/s3ninc/5
Heeft iemand ideetjes? Alles is welkom _/-\o_

Ik volg t trouwens niet echt meer...
Welke paarden gaan er nou uit? Link?....
Okeee @kimfeline

Volgensmij was dit t wel zon beetje haha (kleine update) :=
Laatst bijgewerkt door Fjordo op 04-09-13 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:47

@Fjordo

Ik vind je manege wel leuk zo? Wel veel ruimte, ik prop alles meer bij elkaar haha. :P Ik heb niet echt ideeën, ik vind het leuk! Trouwens, de paarden die eruit zullen gaan in 2014 zijn (nog) niet bekend, helaas. Sorry voor de oneliners.

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:32

Sommige weten het al de schleich tavel die ik zal gaan bouwen!! De tavel is er het huis is er nu de stal rijbak en het weiland nog en het geld ervoor :j ik ben nog druk bezig met alle 8 paarden (er komen 10 paarden) die in de stal komen allemaal een deken halster hoofdstel ect. Te geven. Mijn manege bestaad tot nu toe nog uit karton en rommeltjes maar veel plezier en een goede sweer hier mijn setjes :
http://i43.tinypic.com/2vbqusp.jpg
http://i43.tinypic.com/1214ay1.jpg
De bouwtekening is er ook al maar nu ff duidelijker:
In 3D -> http://i43.tinypic.com/2465fmu.jpg
Plattegrond -> http://i44.tinypic.com/2py2ck9.jpg

En wat zie ikweer mooie dingen voorbij komen <3 vooral dat tuigje voor de shetlandkoets echt beautiful :D nou dit was het weer tips en reacties altijd welkom xx

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:57

Hallo Allemaal,

Misschien hebben jullie het er al uitgebreid over gehad, maar heb eigenlijk heel eerlijk gezegd geen zin om 20 pagina's met niet zo heel nuttig nieuws terug te lezen :o
Wie heeft er wat gehoord over de special editions van dit jaar?
Jullie mogen ook verwijzen naar de pagina waar het opstaat hoor..

Bedankt, mijn bericht is al beantwoord.. :)

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:57

Wiekenmeisje schreef:
Hallo Allemaal,

Misschien hebben jullie het er al uitgebreid over gehad, maar heb eigenlijk heel eerlijk gezegd geen zin om 20 pagina's met niet zo heel nuttig nieuws terug te lezen :o
Wie heeft er wat gehoord over de special editions van dit jaar?
Jullie mogen ook verwijzen naar de pagina waar het opstaat hoor..

Bedankt, mijn bericht is al beantwoord.. :)

Nee er staat niet veel nuttige info in de afgelopen 20. Pagina's. Nu alleen nog afwachten wanneer de specials precies uitkomen en dan op na Duitsland *\o/*

Verder bij mij komt er als het goed is morgen oude schleich binnen. Gisteren trouwens ook een zeldzame oude ridder binnen gekomen,

Afbeelding

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 11:38

Hm, ik moet nog iemand vinden die voor mij modellen vanuit Duitsland mee zou willen nemen, dus als iemand zo vriendelijk zou zijn, ben bereid wat extra per model te betalen voor de reiskosten, maar niet extreem, natuurlijk. Als iemand zo vriendelijk is voor mij .... PB me alsjeblieft...

Mijn facebookpagina heeft 100 likers behaald :D En daarmee is er een actie waarmee je een tuigsetje kan winnen of flinke korting op een repaint, mocht je geinteresseerd zijn, volg dan de pagina en doe mee, meedoen kost niks, enkel wat klikjes en een reactie. :)

Ik ben enorm druk bezig met de natural-horsemanship setjes, gezien ik er voor elke kleur 3 moet hebben, want de eerste 3 zijn goedkoper, daarna word de prijs hoger. Dus ik hoop ze op een redelijk tempo te kunnen verkopen, want ze zijn nu wel lekker goedkoop, vergeleken met normaal :D

Ik ga binnenkort ook een nieuw karrentuig maken, met dunner ijzerdraad als eerst, de kleur leer moet ik nog bekijken, ik denk dat hij donkerbruin met lichtbruin onderlegd word, gezien ik heel erg veel leer heb gekregen van een kennis van ons :D Hele zak vol :D

Ik kan verder weinig doen, de helft van mijn spullen is al verhuisd naar mijn nieuwe huis ....

paardengekXD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:37

@wanuu ik heb iemand op marktplaats gevonden die alle special editions uit duitsland haald, ze is niet duur, gemiddeld is zo'n paardje 15 tot 20 euro. ik heb nu een hele lijst bij haar gereserveerd en de betaling heeft geen haast, handig voor mensen zoals ik die niet veel geld hebben. ik weet niet of ik hier een email adres mag neerzetten van haar, maar als je interesse heb kan je me een pb sturen.

ik had ook nog een vraag aan jou wanuu, heb jij een tutorial van dat tuig maken, ik wil het alleen voor mezelf maken en niet verkopen.
en waar koop je de benodigde spullen (graag online)?

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:44

Volgens mij was ik ook de enige die over de specials begon!
Eind oktober of begin november!
Er komen dus dingen uit bij toysrus en de muller!

De sleutelhangers zijn overings wel verkrijgbaar!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:28

sleutel hangers? zijn er schleich sleutelhanger?

Ik ben nu bezig met 3 custs. een grijs werkpaard, een grijze arabier en een kleurloze morgan, weet een van jullie daar een kleur+ras voor (als het mag geen grijs is :P )? het is nu een springpaard

paardengekXD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:53

ik ben ook wel benieuwd welke sleutelhangers je bedoelt?

ik heb ff foto's verzameld van alle specials (paarden) want daar vroeg iemand naar:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
bij dit rijtje hoort er nog 1, van de bayala serie komt er iedere maand een special uit.

er zijn ook nog 2 specials bij de ridders:
Afbeelding
Afbeelding

gr tamara

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:48

@ tammy..
Bayala is om 2 maand!
Blad nummer 2 was een boekje!

Sleutelhangers met fallabella, kat, hond ect.
Tevens de nieuwe setjes heb ik ook spring en vrijetijds!
En de nieuwe elvenkar!

paardengekXD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:49

ik kan mijn vorige bericht niet meer wijzigen, maar hier nog een foto van de nieuwe special die dus miste in het eerste rijtje (dat staat er onder):
Afbeelding

gr tamara

paardengekXD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:54

Rocco_Love12 schreef:
@ tammy..
Bayala is om 2 maand!
Blad nummer 2 was een boekje!

Sleutelhangers met fallabella, kat, hond ect.
Tevens de nieuwe setjes heb ik ook spring en vrijetijds!
En de nieuwe elvenkar!

heb je foto's van de nieuwe setjes dan, ben wel benieuwd? en waar kan ik dan de sleutelhangers kopen? in september kwamen er idd nog een paar nieuwe dingen uit, ook een soort beesten bij de elven.

gr tamara

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:09

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:17

Ja die zijn nieuw, ik geef eerlijk toe dat ik die springset echt vreselijk vind. Dat jasje van dat popetje glimt veel te veel :n die nieuwe vrijetijds set gaat wel, eigenlijk is die best wel leuk :)

Ik stel mijn vraag nog eens aangezien ik net geen antwoord kreeg. Heeft iemand een leuk idee voor een kleur+ras op de morgan ruin (inmiddels merrie := ) :D

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:41

Fotos plaatsen kan ik niet met me telefoon en lap is stuk.

De sleutelhangers zijn verkrijgbaar geloof ik alleen in duitsland kost 5 euro der stuk!

Telpeva
De springruiter en vrijetijds zijn er bij gekomen.
De dressuur is het zelfde nog!
Laatst bijgewerkt door chevax op 06-09-13 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijk gedeelte verwijderd

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:51

Karla_1999 schreef:
dus een menig geven mag ook al niet meer? Je kunt hier ook niet een ding zeggen of er is wel weer iemand die het niet aanstaat. :n dit is gewoon mijn menig, jij kan best een andere menig hebben. Ik vind dat ie glimt, jij vind het misschien wel mooi, maar ik vind dat gewoon niet realistisch :\

en waar kan ik dat repaint topic vinden? :)

Over dat glimmen, dat kan je niet weten van een foto. Misschien is het wel met flits gemaakt... Sorry maar dit moest ik even kwijt.
Ontopic!! :D Mijn hele oude collectie gaat eruit ! Dus mijn eerste zadels en setjes ! :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:59

Karla_1999 schreef:
en waar kan ik dat repaint topic vinden? :)

Tadaaa :D
[HK] 1/ (Schleich) repainters! Wij repainten vrolijk door!

Ik ga heel saai in herhaling vallen, maar ik vind kleuren die op een bepaald ras in het echt ook voorkomen, het leukst op een modelpaard. Zelf zou ik dus voor een kleur gaan die volgens het stamboek toegestaan is bij morgans (wikipedia heeft zulke info meestal wel, of websites met rassenbeschrijvingen)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 11:47

Moderatoropmerking:
Persoonlijk worden is niet de bedoeling. Graag ontopic en als er persoonlijke dingen zijn die gezegd moeten worden, hebben we daar de pb voor

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:29

Pfff, ik baal als een stekker, ik heb lijm. maar ik ben de dop kwijt dus kon ik hem niet meenemen en nu blijkt dus dat mijn andere lijm niet plakt.
En hier hebben ze ook geen enkele lijm die plakt, dus of ik moet het vast zetten met ijzerdraad of ik kan niks doen. Baal echt als een stekker, want had juist gehoopt om even wat halsters te kunnen maken, 4 modellen mee genomen met standaard hoofd maten, en dan kan ik niet verder.
Dus nu moet ik even kijken wat ik kan maken zonder lijm. Heeft iemand een idee, en weet iemand een lijm die plakt op suede maar niet zo'n lijm pistool. Want ik wil graag blijven leven.
Ik heb inmiddels ook een rood halster afgemaakt. het zelfde idee als die ele die ik ergens neerzette. En nog een gele met groene neusriem

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:34

Ik gebruik altijd transparante bizon kit. Je plakt 2 stukjes aan elkaar, haalt ze weer van elkaar, laat ze even een paar minutjes liggen. Dan plak je ze weer op elkaar en ze zitten muur vast :D

Ik heb nu mijn arabier cust bijna af, ik ben van plan een tuigje voor haar te maken. Heeft iemand een leuk idee voor wat voor een tuigje ik kan gaan maken?

paardengekXD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:41

Karla_1999 schreef:
Ik gebruik altijd transparante bizon kit. Je plakt 2 stukjes aan elkaar, haalt ze weer van elkaar, laat ze even een paar minutjes liggen. Dan plak je ze weer op elkaar en ze zitten muur vast :D

Ik heb nu mijn arabier cust bijna af, ik ben van plan een tuigje voor haar te maken. Heeft iemand een leuk idee voor wat voor een tuigje ik kan gaan maken?

ik heb wat voorbeeld foto's gevonden op google:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

gr tamara

ps. voor iedereen die mijn schleich verzameling wilt zien, hier een link naar de map: https://www.facebook.com/tamara.denos/m ... 201&type=3

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:18

heel erg bedankt, Ik ga gewoon eens kijken welke mogelijk is voor mij om te maken. :D
Ook zal ik een wat nieuwe stof moeten kopen, en dit keer ga ik er voor zorgen dat ik echt leer koop en geen kunsleer :o

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 12:39

Ik wou dit nog bij mijn vorige bericht in zetten, maar ik bedacht dat iets te laat :o :

Wie weet waar je heel goedkoop nieuwe (dus niet op marktpaalts oid) schleich kan kopen?