Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben alleen niet zo actief
welkom nieuwe leden en heel leuk dekje ik wil nu omdat mijn paard ecxeem heeft en haar hele voorpluk heeft weggeschuurd (waardoor nu heel veel korstjes en bloed te zien is) een vliegennetje maken heeft iemand tips (asljeblieft de wedstrijd is bijna en ik kan niets leuks vinden. ) Dankje
ellenpepper schreef:heey allemaal ik ben terugwelkom nieuwe leden en heel leuk dekje ik wil nu omdat mijn paard ecxeem heeft en haar hele voorpluk heeft weggeschuurd (waardoor nu heel veel korstjes en bloed te zien is) een vliegennetje maken heeft iemand tips (asljeblieft de wedstrijd is bijna en ik kan niets leuks vinden. ) Dankje
)
Ik maak allerlei accessoires voor schleich paarden en ik repaint/customize schleich modellen. Op mijn website kunnen jullie (als je het leukt vind natuurlijk) mijn accessoires bekijken en de repaints. Op dit moment is wel mijn webshop gesloten ivm het vernieuwen van al de accessoires. SamLoveRoos schreef:ellenpepper schreef:heey allemaal ik ben terugwelkom nieuwe leden en heel leuk dekje ik wil nu omdat mijn paard ecxeem heeft en haar hele voorpluk heeft weggeschuurd (waardoor nu heel veel korstjes en bloed te zien is) een vliegennetje maken heeft iemand tips (asljeblieft de wedstrijd is bijna en ik kan niets leuks vinden. ) Dankje
Hoee bedoel je: "de wedstrijd is bijna"?
hoe moet ik het anders zeggen?

fotos op het paard volgen nog 
voor wedstrijden is ie leuk
Dan heb ik omdat ik op vakantie was in de bergen (en daar een flesje heb gekocht met gekleurde steentjes) een souvenier hoofdstel gemaakt. Hier was ik half klaar heb geen andere fotos
en zoals heel lang geleden belooft mijn tweedehandes gekocht bitlooshoofdstel.
slechte foto srry
Zou ik hier wat leuks mee doen? ik dacht en leuke veer aan hangen ofzo. echte indiaan paard hihihi
ilovespunky foto's?