Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Even mijn moeder overhalen om de nieuwe ijslanders te gaan halen.. En dan kan ik misschien ook wel gelijk de andere nieuwe paardjes nemen.. haha
dus doop ik hem maar om tot koffie vos. Heb zijn manen en staart donkerder dan zijn vacht en ga hier nog highligts in verwerken. 

misschien als je zoekt dat je hem nog tegenkomt goedkoper. welke elf is het eigenlijk?
) hij ligt nu te drogen. ik heb ook nieuwe lijm!
gefeliciteerd winnaars! 

. De 2 opdrachten zijn af de shetlander en tinker veulen. En ook wat wip foto's van de mustang en lippizaner.

Palmbierlove schreef:omg de zeldzame elf die ik nog wil staat weer op ebay, maar hij staat nu al op 36 euro en duurt nog een dag, vind dat al heel hoog bedrag en er staat ook niks bij over de verzendkosten, die zullen ook wel niet goedkoop zijn, want het model komt uit duitsland..
Bij mij was het voor een paardje uit Hamburg €2,90 ( kon door brievenbus ) en pakketkosten uit Duitsland zijn via Ebay maar €5,- Zelfs een Elf met paard uit Hongkong was maar €6,59