ja idd dat had ik dus ook toen ik het nog niet wou ik heb dat overigens altijd, als ik iets wil, dan is het er nooit, en wanneer ik het niet meer wil, want het was al anders opgelost, dan word je er mee doodgegooid..
Maar wat is een feit? Dat het je 1e halster is of dat het leuk is om te doen ?
Roosje01
Geplaatst: 21-12-11 22:59
is het zo duidelijker?
foto's
had een doosje met verschillende armbandjes sluitingen gehaald bij xenos maar vind ze eigenlijk nog te grof waar kan ik kleinere vinden? er zit hier niet egt en goede hobby zaak. alleen een verf winkel waar ik mijn verf en pastel kan halen de oude hobby winkel is nu meer een feestartikelen winkel geworden ik had eerst die van het touw aan het halster maar die was egt te grof heb er nu zo'n ronde aan maar vind dat niet zo mooi.
ik heb ook wel is kleine musketon haakjes voorbij zien komen dacht ik. deze ronde is egt niet makkelijk om vast en los te maken... moet nog ergens ijzerdraad ofzo zien te krijgen misschien kan ik daar iets mee
silvericathy
Geplaatst: 22-12-11 13:53
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe modellen?
@ shettepret: ben trouwens ook wel nieuwsgierig naar die new forest, ik denk dat je het vast al een keer heb gezegd, maar dat ik het ben vergeten of overheen heb gelezen, maar op wat voor model maak je hem/haar?
en je dekentje is binnen! Palm Bier is er heel blij mee, hij komt hem strx ff showen
ik wil graag de manen zwart doen , en de vacht grijs , zou ik hem dan eerst helemaal grijs verven en dan de manen en de staart zwart?
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 22-12-11 21:50
Als je voor een schimmel gaat zou ik de onderlaag dekkend wit maken. Het zou stom zijn als je bruine plekken door de schimmelkleur heen ziet En idd de manen en start als laatste, zeker de staart dan kan je namelijk terwijl je je model aan het verven bent, het paard bij de staart beethouden terwijl je het lijfje schilderd, en dan doe je als laatste de staart zelf verven.
Als je de staart eerst zou verven, en daarna de staart als handvat zou gebruiken terwijl je het lijfje verft, schuurt de verf van de staart af omdat je hem daar zo vaak beet hebt.
Deze vraag is alleen beter op zijn plaats in het repainter topic, als je meer vragen hebt zou je die dan daar kunnen stellen? want niet alle Schleich spaarder zitten op verftips te wachten
Palmbierlove
Geplaatst: 22-12-11 22:00
Palmbierlove schreef:
@ shettepreten je dekentje is binnen! Palm Bier is er heel blij mee, hij komt hem strx ff showen
ehm waarschijnlijk morgen, krijg de foto's nu ff niet geupt..
Shettepret
Geplaatst: 22-12-11 22:05
Idd Telpeva! En deze vraag is ook al een miljoen x langs gekomen.
Gelukkig Stephanie dan heb ik nog tijd! Wat is de prijs eigenlijk?
Geen probleem PBL!! De New Forest repaint ik op de KS hengst. Hij is ook iets gecust. Hij is namelijk gecastreerd en de OF heeft iets een ramsneus terwijl de pony (Rhoy) weer iets een snoeksneus heeft. Heb voor de KS gekozen omdat deze qua uitdrukking en koppie enorm veel op Rhoy lijkt. Nu hij de chocolade kleur van Rhoy heeft lijkt hij heeel erg goed!! Super leuk en mijn moeder is er nu al verliefd op!