Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Unoo schreef:Claudienee: Ja dat snap ik, heb even een 'plaatje' in mijn hoofd gemaakt met een iets groter iemand. Ik vond dat dat nog wel paste
Ga er misschien morgen even opklimmen, maar wilde natuurlijk wel zeker weten dat ik niet veeels te groot was. Dat denk ik namelijk nogal snel als ik er naast sta!
) 

Maar rij jij nou met hakjes ??
Friso_lover schreef:Claudinee : past![]()
BonitaKonya : Past ookMaar rij jij nou met hakjes ??
Misschien heb ik dan wel vrijwilligers om een foto te nemen

) haflinger.. Hij heeft rugproblemen gehad, die zijn verholpen.. En we gaan samen weer de goede kant op!
maar al kan ik niks zeggen zonder foto. Als ze echt 90 kilo is zou ik als eerst aan het paard denken. En dat is dan echt niet banketstaaf bedoelt, en ik denk ook wel dat zij het ook wel begrijpt

Friso_lover schreef:Ik denk dat je dat niet moet doenmaar al kan ik niks zeggen zonder foto. Als ze echt 90 kilo is zou ik als eerst aan het paard denken. En dat is dan echt niet banketstaaf bedoelt, en ik denk ook wel dat zij het ook wel begrijpt
![]()
Misschien moet je haar eens lange teugel laten doen ?? Is ook goed voor de lijn
Jasmijn_Goos schreef:Hallo
Ik heb een vraagje..
Ik heb een (moderne?) haflinger.. Hij heeft rugproblemen gehad, die zijn verholpen.. En we gaan samen weer de goede kant op!
Hij is 1.48m.
Nu heb ik een vriendin die best zwaar is.. Haar verzorgpaardje is verkocht.. En ze gaat vaak mee naar Mick.. Maar ik vind het zo sneu om haar er niet op te laten!
Maar voor Mick is het weer sneu als ie er pijn van krijgt..
Zij weegt meer dan 90 kilo..
Kan zij, af en toe, maximaal 1 keer in de week/twee weken, een half uurtje stappen/draven op Mick?
Wat vinden jullie? Ben ik te flauw, als ik dat niet toe laat?

..