Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannahlove schreef:Die foto daarboven is mijn nichtje.Met beugels komt ze net onder haar buik uit.Op deze foto lijkt ze ook best lang.ze is maar 1.48 en de pony 1.23
Cinnepin schreef:Hannahlove schreef:Die foto daarboven is mijn nichtje.Met beugels komt ze net onder haar buik uit.Op deze foto lijkt ze ook best lang.ze is maar 1.48 en de pony 1.23
kennelijk ben je er zelf van overtuigd dat het kan?
Waarom vraag je het dan hier?
ook ik vind het op de getoonde foto niet kunnen hoor, te groot
MarryAnneR schreef:[ [url=m/rMTSHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is onze welsh cob c van 137 cm, met onze dochter van 158 cm en 40 kg.
We hadden deze pony als project gekocht. Inrijden en dan kijken voor een leuk kindje. Het gaat alleen zo goed en heeft ze ons hartje veroverd. Voorlopig gaat ze dus nog niet weg. Dochterlief is 16 dus ze zal niet meer groeien.
Dit werkend is ze reservekampioen met het viertal geworden en individueel een mooie 7e plek in de L1 C op de Brabantse kampioenschappen.
We zien in onze klasse toch wel veel pony’s verkocht worden omdat de ruiter te groot zou zijn. Die zijn echter toch echt wel een stuk kleiner dan mijn dochter. Er is ook nog niet 1 jury die heeft gezegd je bent te groot.
Toch ben ik benieuwd wat ze nu echt denken. Met haar gewicht wordt het natuurlijk geen probleem.
[ [url=m/gXwmDb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hannahlove schreef:Remembrance schreef:Hannahlove, iedereen heeft tot nu toe gezegd dat ze je te groot vinden. Wat jammer dat je het vraagt als je alleen luistert naar wat je wilt horen.
Ik weet ook wel wat mijn pony kan.
Maar bedankt voor de reacties
capopjekop schreef:Ik weet ook wel wat mijn pony kan.
Hannahlove schreef:Remembrance schreef:Hannahlove, iedereen heeft tot nu toe gezegd dat ze je te groot vinden. Wat jammer dat je het vraagt als je alleen luistert naar wat je wilt horen.
Ik weet ook wel wat mijn pony kan.
HopeMyDay schreef:Leuk paardje! Echter vind ik je wel aan de zware kant. Te lang ben je in ieder geval niet maar een paar kg er af zal wel in het voordeel zijn van de prestaties van het paard. Het paard lijkt ook een vrij smal frame te hebben (voor een Fjord dan) Dus ik zou tijdelijk stoppen met rijden, afvallen en dan met nóg meer plezier gaan rijden!
Neverland schreef:Het gaat niet om hoe 'dik' je lijkt maar het werkelijke gewicht. Ik denk dat afvallen ook geen kwaad kan. Ben ook benieuwd naar het zadel. Lijkt wel als deze erg krap is voor jou? maar dat zie ik niet helemaal goed.
Ik zeg: twijfelgeval.
Sophie1012 schreef:[ [url=m/O5lumi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WFdNtv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hooi
Ik maak regelmatig buiten ritten op deze pittige dame, alleen weet ik niet of ik te groot en te zwaar ben.
De pony is 1,50/1,55 en heeft een korte rug. Ik ben 1,70/1,77 en weeg tussen de 80en 90 kg (mijn gewicht schommelt heel erg) en heb maat 42/44 ik ben zelf wel SUPER breed gebouwd dus brede schouders grote kont en borsten
Ook hoef ik volgens het ziekenhuis niet af te vallen omdat mijn buikimvang gewoon goed is![]()
Maar 10 kg minder kan geen kwaad......
Op de foto’s heb ik een bodyprotector aan die echt 10 cm dik is dus dat vertekend wel wat.
Ook lijkt ze geen laat van mij te hebben gaat nog harder dan de rest in rengalop over het strand en struikelde nooit ofzo