detour schreef:Superwoman, iemand die afvalt wordt toch niet langer? vreemde theorie.
Benen worden slanker, waardoor de beugels langer moeten.
Staat/stond zelfs in het boek van de instructeur-opleiding van de knhs.
tis logisch ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
detour schreef:Superwoman, iemand die afvalt wordt toch niet langer? vreemde theorie.
lovelucky schreef:Kan makkelijk, MAARRRR.... Ik zou wel héél snel naar de hoeven van je pony laten kijken!
Het kan zijn dat hij een aandoening heeft en dat je er mee bezig bent, dan heb ik niks gezegd.
Maar is dit niet het geval, dan moet je snel een smid gaan opbellen!
SmeeJ schreef:lovelucky schreef:Kan makkelijk, MAARRRR.... Ik zou wel héél snel naar de hoeven van je pony laten kijken!
Het kan zijn dat hij een aandoening heeft en dat je er mee bezig bent, dan heb ik niks gezegd.
Maar is dit niet het geval, dan moet je snel een smid gaan opbellen!
Dat is al in orde.
Dit was nl in de zomervakantie, maar heb de eigenaar zover gekregen dat hij een hoefsmid neemt.
Inplaats van zelf te doen, maar iig bedankt allemaal
smurffie schreef:Sodeletuut @ past prima, maar wat ik me afvroeg:
is dit het paard waar je voor het eerst opging?
was jij dan op die foto ook de eerste die erop is geweest?
namelijk een beetje snel in mijn ogen om de allereerste keer dat je een paard onder het zadel hebt meteen te draven...?
Paulaa_ schreef:Hoihoi ik had nog ff een vraagje, ik ben 1.71 en weeg rond de 58 kilo. en ik en druk opzoek naar een vz paard/pony waar ik op kan rijden. op welke hoogte van een pony pas ik nog?Ik dacht zelf ik van rond de 1.45..
_Daniella_ schreef:Wel grappig dat er zoveel niet van hun eigen weten of ze op hun paard of pony passen..