Ja kijk daar zit nog een stukje wijst ze het zwilwrat aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja kijk daar zit nog een stukje wijst ze het zwilwrat aan

Juud87 schreef:t klopt wel
heeeel vroeger hadden paarden een soort van vingers, en die zwilwrat is daar t restant van
tenminste, staat in een van de boeken die ik heb

net als de blinde darm bij ons die geen functie meer heeft
Ik zeg niks }>
' OKE KOM JIJ DAN MAAR IEDERE OCHENT DE PAARDENVOEREN MET JE EMMERTJE BIKS OKÉ! Als ze het voer al niet horen waarom dan wel zo'n jammerend kind? Heb wel gelachen met die meiden, ze sloegen echt alles.
maar ja als ze dan ver weg staan en de wind staan verkeerd dan horen ze je idd niet. 
Ga het volgen hoor
Dus ik zeg zo: "Nou, ik ken het zelf wel aan, en 1 gaat er ook weg, die wordt verkocht" Dus hij zegt zo: "Ow.... nou mijn vader en mijn broer die hebben 2 Haflingers" En ik zeg zo: "Ow.. fijn voor hun" toen fiets hij weg
Even later krijg ik te horen dat hij me Shetlander heeft gekocht
Arm beestje zeg.. is verkocht zonder dat iemand het weet
Hij hangt altijd bij z'n meid die ik ken, omdat die een eigen pony heeft, en ze gebruikt een hem vreselijk, wel zeer melig altijd
,niks bijzonders.Stonden er gister een paar "penny" kindjes met hun moeders met open monden te kijken
naar hoe m,n hoefsmid aan het werk was.Zegt één van die moeders opeens terwijl m,n paard begon te stuiteren,"oooh dat voelt hij wel zeg!!
" Ze vond het zó zielig dat zo'n gloeiend ijzer op de hoef werd gedrukt.HAHAHA
m,n smid moest er wel om lachen maar heeft die vrouw wel even duidelijk gemaakt dat het dus géén zeer doet.Ook vond ze het nagelen erg zielig,want "dat deed ook zo'n zéér" Toen mijn paard een beetje begon te draaien en met haar kont richtig de moeders met kinders stond stóven ze als een gek uit elkaar hahahaha.........
Nouks schreef:Haha een Penny kwam mij een paar maand geleden iets vertellen... "Je mag niet bij deze pony in de stal hoor en je mag hem al helemaal niet borstelen want dit is een eigen pony!"
"Oh, en als deze dan toevallig van mij is...?"
) en dan zegt ze dat Jetske een ingezakte hobbelknol die niks kan er helemaal niet uiziet. ze rijd haar pony met een soort elastiek
zegt ze dat ze op alle bokkende pony's en paarden blijft zitten. haalt ze haar arm uit de kom door een shetlander. (heb me kapotgelachen)en zegt ze dat ''iedereen'' haar gelooft dat ze alles met paarden kan en alles kan krijgen van haar ''rijke pappa'' bijna niemand gelooft haar
zij denkt van wel.