Eveline ik denk dat jouw pony een jaar of 13 is, en zappa-pat ik schat jouw haf een jaar of 10.En wat denken jullie hoe oud mijn verzorgtinker is:Nou raad maar, ik ben benieuwt hoe oud jullie haar schatten...
haha, okee dan zit ik ernaast is even denken een jaar of 15 ?en wat betreft mijn haf, nee zappa is geen 5 jaar
Zappa_pat je hebt het bijna goed, Hmm is jouw haf jonger of ouder dan 10. Maar ik denk dan jonger, een jaar of 8
_eveline nee ze is ook geen 10, en op de eerste foto ziet ze er best stevig uit. Maar ze is ook drachtig
ja mijn haf is ouder, ik vind het ook echt leuk dat jullie hem zo jong schatten doniaxxsiske; uhm een jaar of 8 dan
haha, zal ik het maar gewoon zeggen dan! hij is in augustus 17 jaar geworden.maar hij oogt idd wel jonger en ook met zijn gedrag is hij jonger, echt nog lekker pittig!nou jou tinker een jaar of 9 dan
Red_Savage: rond de 15 ..?De tinker een jaar of 7-8 En hoe oud denken jullie dat deze kanppe jongen hieronder aan is:http://www.mijnalbum.nl/Foto=XLHIPFIVxx Hilde
ja sorry voor de te oude schatingen zal ik maar zeggen hou oud mijn bonte is :pwal hij is toch wel al zo'n 12 jaarjthes :p