Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
splash1999 schreef:Heeft iemand van jullie ook knal oranje chabracken gezien. Dus van het suedine die ook van anky is. look a like is ook prima zolang ie maar knal is en dressuur.
splash1999 schreef:Heeft iemand van jullie ook knal oranje chabracken gezien. Dus van het suedine die ook van anky is. look a like is ook prima zolang ie maar knal is en dressuur.

Heb jij misschien een foto van de wasibi gewoon los, niet op een paard of de foto van Anky zelf?
Charos schreef:Dan moet je even op de link in mijn onderschrift klikken, dan krijg je mijn advertentie op marktplaats en daar staat een foto van Anky bij.
liliputter schreef:denk dat die ruby n beetje wegvalt qua kleur op vos,zou ik niet doen denk ik..maar wel een hele mooie pony zeg !
zit zelf te twijfelen tussen dat ruby halster en die wasabi/army op mijn donkerbruine merrie (v.ferro zie profiel) wat vinden jullie?
op mijn zwarte merrie heb ik het donkerblauwe anky halster met grijs,staat heel erg mooi!
Charos schreef:Gaaf trouwens dat Ruby halster, zonde dat je hem weer hebt verkocht.