Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NatasjavE schreef:ViefJor schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo weg ben van gelderse.. de gelderse paarden die ik ken vind ik een beetje drammertjes, maar dit kan uiteraard ook gewoon toeval zijn, misschien heb ik de goede nog niet gezien!
Dat heb ik nu net met Friezen.![]()
Mijn Gelderse is in iedergval geen drammer.
ViefJor schreef:DozenPower schreef:Ik ben rond de 1.50 en ik weeg ong. rond de 40 kilo.
Ik wil het liefst een leuk klein ponytje die ook soms een beetje eigenwijs ismaar als ik bijv. een pony mag, dan doe ik wel een grotere zodat ik daar later ook nog op kan rijden
Het liefste wil ik dat hij heel rustig en betrouwbaar is. niet een pony\paard die keihard gaat
Ik vind de kleur valk heel leuk! en dan het liefst met zwarte korte manen. Het is pook leuk als de manen recht overeind staan
Ik zou toch zeggen een fjordje
DozenPower schreef:Ik ben rond de 1.50 en ik weeg ong. rond de 40 kilo.
Ik wil het liefst een leuk klein ponytje die ook soms een beetje eigenwijs ismaar als ik bijv. een pony mag, dan doe ik wel een grotere zodat ik daar later ook nog op kan rijden
Het liefste wil ik dat hij heel rustig en betrouwbaar is. niet een pony\paard die keihard gaat
Ik vind de kleur valk heel leuk! en dan het liefst met zwarte korte manen. Het is pook leuk als de manen recht overeind staan
ViefJor schreef:DozenPower schreef:Ik ben rond de 1.50 en ik weeg ong. rond de 40 kilo.
Ik zou toch zeggen een fjordje
WendyvanDijk schreef:Ik heb al een paard maar ben wel benieuwd
Ik ben ongeveer 1.65 m. lang,
ben 13 jaar,
ik hou wel van crossen en springen maar dressuur vind ik leuker
ik hou van paarden/pony's het liefste wel van onder de 1.60 m.
Hou van een pony/paard die ondeugend is met wat pit!
Hou van aparte kleuren zoals appaloosa's !! (L)
ben benieuwd wat jullie bij mij vinden passen!
Arabian33 schreef:Ik ben bijna vijftien, houd van snelle pony's en gallop.
Schoftmaat rond de 1.55 meter, chique paarden en elegantie,en toch heel snel. Als ik een goede stal vind krijg ik een Arabier van mijn ouders. Past dit bij me?
Gistria schreef:hallo ik ga achtereen miss zelf een pony kopen met natuurlijk sponsering van mijn ouders
maar ik weet nog niet wellk ras dat geschikt is voor mij uds willen jullie effe helpen ik zoek liefst:
-leergierig
-9 jaar maarja dat is dan effe zoeken in dat ras
-kan een beetje springen en een beetje dresuur en liefst ook soms bitloos te rijden
-liefst een schimmel maar iets anders is ook goed
-natuurlijk ook een zachtaardig karakter en die ik naar mijn tempo kan laten gaan
-een d-pony
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
groetjes Gistria
xBontfire schreef:Gistria schreef:hallo ik ga achtereen miss zelf een pony kopen met natuurlijk sponsering van mijn ouders
maar ik weet nog niet wellk ras dat geschikt is voor mij uds willen jullie effe helpen ik zoek liefst:
-leergierig
-9 jaar maarja dat is dan effe zoeken in dat ras
-kan een beetje springen en een beetje dresuur en liefst ook soms bitloos te rijden
-liefst een schimmel maar iets anders is ook goed
-natuurlijk ook een zachtaardig karakter en die ik naar mijn tempo kan laten gaan
-een d-pony
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
groetjes Gistria
New Forest, had ook al in je topic gereageerd.