Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tendance schreef:Dan ga je er naartoe tot ze wel iets doen. Of je stapt naar de rechtbank.
Douraque schreef:Tendance schreef:Dan ga je er naartoe tot ze wel iets doen. Of je stapt naar de rechtbank.
Nou eerste stap is genomen door naar het Juridisch Loket te gaan. Daar hebben ze haar geadviseerd om een brief te schrijven, waar zowel Joyce als ik mee willen helpen (Joyce is rechtenstudent en ik ben advocaat). Indien hier niet op wordt ingegaan kan ze wederom naar het Juridisch Loket gaan om een doorverwijzing naar een advocaat te krijgen, desnoods bij onvoldoende vermogen een advocaat van onvermogen.
Je kan niet gelijk naar de rechtbank, dit geschied in verschillende stappen.

Tendance schreef:Ja!

kohtje schreef:Maar het is toch simpel? Er kunnen geen rekeningen getoond worden van stalling,dierenarts en hoefsmit dus geen enkel bewijs dat die pony van haar is. Haar woord tegen die van de mensen die hem nu hebben.
Ga achter die rekeningen aan. Je gaat me niet wijs maken dat bv een dierenarts geen rekening geeft.
Jannepauli schreef:Voordat er nu allerlei mooie brieven in elkaar gestoken worden: Joyciee - je bent toch rechtenstudente? Je weet dat de TS minderjarig is dus lijkt het me dat je voordat je de problemen voor dit meisje nog groter maakt dan dat ze zijn, zou je niet eerst eens navragen of ze toestemming heeft van haar ouders en of jij dit wel verder op weg mag helpen? Voor een ingebrekesteling is wel wat meer nodig maar ja, je bent nog maar een beginnend rechtenstudent hé. Maar afgezien daarvan, ik vind het volstrekt onverantwoordelijk - ik zou me er eerst maar eens van vergewissen of de ouders met dit soort acties akkoord gaan.

amsterdam_30 schreef:Dus Douraque, dan is volgens jouw voorbeeld de ts wel degelijk eigenaar? Of denk jij hier anders over?
Ts heeft zelfs de DA betaald toen de pony koliek had??
Patty14 schreef:Ik woon wel in Deventer. Maar heb eerlijk gezegd geen zin in problemen met die mensen.
Heb je nog wat van de politie gehoord? Of heb je zelf nog gebeld
JoyCiej007 schreef:Patty14 schreef:Ik woon wel in Deventer. Maar heb eerlijk gezegd geen zin in problemen met die mensen.
Heb je nog wat van de politie gehoord? Of heb je zelf nog gebeld
Voor mij geld het zelfde. Daarom houd het bij mij op. Wil best wat advies geven en een brief op stellen etc. maar meer zal er van mij ook niet uit gaan. Al is 't maar omdat ik zelf ook al genoeg aan m'n hoofd heb.