Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rosslover schreef:oke ik sloop alleen deze nog en dan naar de action.
carmenbrum schreef:Hoihoi!
Al een paar dagen bezig geweest met de wedstrijd van PBL, vandaag eindelijk afgekregen en verstuurd!
Ook nog even bezig geweest met mn stal; hij krijgt 6 stallen van ong. LxBxH: 13x12x13 cm. Dan nog 1 poetsplaats, en een zadelkamer
Ben van plan om binnenkort ook nog iets van een bak/paddock/longeercirkel te gaan maken, aangezien ik dat nog helemaal niet heb.. Ook zou ik binnenkort graag een paar Schleich ruiters willen kopen, als ik daar wat voor heb gespaard. Ik heb namelijk helemaal geen ruiters/poppetjes.. Maarja eerst weer wat sparen aangezien ik net een karretje & tuig heb gekocht voor mn shet, die binnenkort dus voor de kar gaat
Mensen, en dan vooral jaimy, rosslover, BoemPats, lideli en lilieska, let alsjeblieft op die oneliners, ik wordt dr gèk van!!!
BoemPats, ik erger me echt dood aan je post waar onder staat: (sorry voor de oneliner). Ja, daar hebben we dus echt niks aan, stuur dan diegene een PB alsjeblieft...
Even een willekeurig voorbeeld:rosslover schreef:oke ik sloop alleen deze nog en dan naar de action.
Jullie vielen me vooral even op, ondat er nu in 2 dagen 3 pagina's volgepost zijn met jullie oneliners! Het is het vorige topic al zovaak gezegd en in dit tipic weer, ik krijg de indruk dat jullie onze posts tegen oneliners niet eens lèzen!!
Dus ik hoop dat er in dit topic geen oneliners meer geplaatst zullen worden, heb er gisteren alweer een paar geTEMd.
Edit: onder mij; het is al zo vaak door verschillende mensen gezegd dat ik echt even boos was. Wel hoop ik dat dit topic nu weer een tijdje verder kan zonder oneliners..
eclair98 schreef:dit vind ik altijd zo jammer aan dit topic, dat er zoveel wordt gezeurd over die oneliners
ik ga zo meteen toch maar een longeer cirkel maken. maar dan op mijn manier! zo bespaar ik ruimte namelijk.
daf3 schreef:Ben gisteren nog bezig gegaan met een aantal repaints. Ik heb nog een fjordje liggen die ik nog moet afmaken, maar ik moet nog een haar struktuur erin maken maar het is al opgedroogtNiet zo slim van mij...... Heeft iemand een iedee hoe je dat ook kan doen ( als het droog is? )
Telpeva schreef:Over oneliners ga ik lekker niks zeggen, ik schrijf zelf ook weleens korte berichten die niet altijd helemaal goed kunnen volgens de regels dus ik voel ik me ook niet echt geneigd om anderen daarop aan te spreken
daf3 schreef:Ben gisteren nog bezig gegaan met een aantal repaints. Ik heb nog een fjordje liggen die ik nog moet afmaken, maar ik moet nog een haar struktuur erin maken maar het is al opgedroogtNiet zo slim van mij...... Heeft iemand een iedee hoe je dat ook kan doen ( als het droog is? )
Weet niet wat voor materiaal je precies hebt gebruikt en of dat een beetje bewerkbaar is, maar heb je misschien gedacht om de structuur er voorzichtig in te kerven met een hobbymesje of stanleymesje? voorzichtig het puntje van het mesje in het model zetten, en voorzichtig schrapen tot de stroken breed en diep genoeg zijn, haartje voor haartje. Anders misschien een dremel of soortgelijk apparaat, als je die in huis hebt.
Ben verder ook niet nieuwsgierig ofzo, maar wat voor kleurtje wordt de arabische merrie die je laat repainten? Ik vind het werk van Sanneleoni altijd erg mooi en ben toch wel nieuwsgierig!