0kayleigh0 schreef:zou mijn broertje van 1,25 meter op een shet van 78 cm kunnen??ik heb geen idee...Heb je een foto?
@Baily12, ik vind het goed passen hoor. @OKayleighO, Geen idee, ander moet je even een fototje maken. De ene shet is de ander namelijk niet.
Baily12 schreef:nou eigenlijk vind ik 78cm zowiezo heel erg klein om op te rijden is daar wel een zadeltje voor?10 inch ofzo? een foto heb ik niet...
echt?! wow wist niet dat dat bestond :p ik heb nmlk ook heet shet van 78 cm en die is echt iniminie die durf ik niet eens voor een karretje te spanne
Everytime@ Dat klopt dat is bokker XMayo en haar VZpony en een meisje uit ons (Woon bij haar op't dorp) in het dorp.
Baily12 schreef:nou eigenlijk vind ik 78cm zowiezo heel erg klein om op te rijden is daar wel een zadeltje voor?op mijn shet past het goed ze is ook 78 cm en heeft een 10 inch zadel http://i43.tinypic.com/30aqnoz.jpg
Dit past wel toch ?Geen commentaar over houding van mij of de pony. Ik ben een boomloos zadel niet gewend en ga er zelf niet verder mee rijden !
28 --> CCCC past29 --> Sasalover past Eskegirl te groot Amira past30 --> Iloveanoukje net aan Sasalover past (2x)31 --> Bailey past32 --> Djeradalover past
en als je als volwassene van 62 kilo op een D pony gaat zitten? new forester van 1.46M.. is dat te zwaar?
Past dit nog om enkele keren per jaar in de bossen rond te hobbelen?18 jarige nf 1.53m en ik ben volledig uitgegroeit 1.77m en weeg 58 kiloDuidelijkere foto heb ik helaas niet