Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hhilde schreef:Oh mijn hemel! Ik ben echt heeeeeel streng geweest. Het meest kleine krasje was al reden genoeg om ze weg te doen. Resultaat: Van mijn 26 paardjes blijven er 2Dat zijn dus echt onbeschadigde paarden. Waarom in hemelsnaam heb ik vroeger al mijn paardjes in zakken gegooid zodat ik ze makkelijk mee kon nemen. Hilde, nu zie je maar wat er van komt
Overigens denk ik dat een groot deel van de paarden nog voor verzamelaars goed genoeg is, maar ik ben nu echt héél streng geweest. Ik zal zo even in photoshop de foto's van alle paardjes (die ik nog moet maken hoor) naast elkaar zetten met daarbij de redenen van wegdoen. Zal niks aan de paardjes photoshoppen hoor, wees niet bang
Aan de ene kant ben ik bang dat ik spijt krijg, aan de andere kant heb ik een goed gevoel. Ik wil toevallig gewoon héél erg trots zijn op mijn perfecte kudde (in aanmaak
). Modellen waar geen intresse in komt, gaan in een laatje voor de repaint. Ik zal even een lijstje maken, het zijn dus 24 verschillende paarden, waarvan maar 2 of 3 écht goed beschadigd en de rest met kleine krasjes.
Edit: Cijfers veranderd
SanneLeoni schreef:Trouwens een tip:
Je kunt ze altijd met wat verf bewerken. Ik heb ooit een oud paard gekocht die echt heel erg beschadigd was. Overal krassen, oranje vlekken etc. Ik heb hem gewassen en wat bijgewerkt en hij ziet er nu weer uit alsof hij zo uit de winkel komt
Hhilde schreef:Ja, ik ga even m'n best doen met de foto's. Ben sowieso wel vaak streng voor mezelf dus zal nu ook wel haha. Dankjulliewel allemaal! Even foto's maken dus, maar heb een niet te beste camera en ook niet te best licht, dus wens me succes