Schleich paarden [Deel 2]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iMandy

Re: Schleich paarden [Deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:03

Ben benieuwd. :D Post je alles hier wat je weg gaat doen? (en misschien kan je ook een foto maken van de verzameling die je houdt/hebt?)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:07

ben ook benieuwd

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:09

ik heb op marktplaats 3 hondjes te koop

2 hondjes en 2 pups iemand mischien intresse? :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:11

Ja, gewoon even laten weten om welke paardjes het gaat wie weet dat anderen hier ook wel interesse hebben :) Ben in ieder geval benieuwd ;)

Hondjes vind ik minder interessant die spaar ik niet :)

Zou trouwens van het weekend super weer worden! Dus ideaal om foto's te maken van schleich :D
Laatst bijgewerkt door Thats_Me op 11-03-11 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:15

trouwens ik heb ook nog

wii spelletjes
xbox360 spelletjes
ps2 spelletjes
pc spelletjes te koop

haha :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:34

Oh mijn hemel! Ik ben echt heeeeeel streng geweest. Het meest kleine krasje was al reden genoeg om ze weg te doen. Resultaat: Van mijn 26 paardjes blijven er 2 :o Dat zijn dus echt onbeschadigde paarden. Waarom in hemelsnaam heb ik vroeger al mijn paardjes in zakken gegooid zodat ik ze makkelijk mee kon nemen. Hilde, nu zie je maar wat er van komt :') Overigens denk ik dat een groot deel van de paarden nog voor verzamelaars goed genoeg is, maar ik ben nu echt héél streng geweest. Ik zal zo even in photoshop de foto's van alle paardjes (die ik nog moet maken hoor) naast elkaar zetten met daarbij de redenen van wegdoen. Zal niks aan de paardjes photoshoppen hoor, wees niet bang :') Aan de ene kant ben ik bang dat ik spijt krijg, aan de andere kant heb ik een goed gevoel. Ik wil toevallig gewoon héél erg trots zijn op mijn perfecte kudde (in aanmaak :') ). Modellen waar geen intresse in komt, gaan in een laatje voor de repaint. Ik zal even een lijstje maken, het zijn dus 24 verschillende paarden, waarvan maar 2 of 3 écht goed beschadigd en de rest met kleine krasjes.

Edit: Cijfers veranderd

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:37

Hhilde schreef:
Oh mijn hemel! Ik ben echt heeeeeel streng geweest. Het meest kleine krasje was al reden genoeg om ze weg te doen. Resultaat: Van mijn 26 paardjes blijven er 2 :o Dat zijn dus echt onbeschadigde paarden. Waarom in hemelsnaam heb ik vroeger al mijn paardjes in zakken gegooid zodat ik ze makkelijk mee kon nemen. Hilde, nu zie je maar wat er van komt :') Overigens denk ik dat een groot deel van de paarden nog voor verzamelaars goed genoeg is, maar ik ben nu echt héél streng geweest. Ik zal zo even in photoshop de foto's van alle paardjes (die ik nog moet maken hoor) naast elkaar zetten met daarbij de redenen van wegdoen. Zal niks aan de paardjes photoshoppen hoor, wees niet bang :') Aan de ene kant ben ik bang dat ik spijt krijg, aan de andere kant heb ik een goed gevoel. Ik wil toevallig gewoon héél erg trots zijn op mijn perfecte kudde (in aanmaak :') ). Modellen waar geen intresse in komt, gaan in een laatje voor de repaint. Ik zal even een lijstje maken, het zijn dus 24 verschillende paarden, waarvan maar 2 of 3 écht goed beschadigd en de rest met kleine krasjes.

Edit: Cijfers veranderd

wanneer ga je ze dan op marktplaats zetten :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:38

Nooooo! Ik heb nu écht goed gekeken en geen van mijn paardjes zijn onbeschadigd |(

Hhilde

Onder ander licht is het ineens heel anders |(

iMandy

Hilde, wow dat zijn er veel! Je hoeft ze toch neit allemaal weg te doen? Mijn eerste pony is heel erg beschadigd (de dartmoor merrie) maar verder ben ik heel erg zuinig op m'n paardjes en een heel klein krasje (niet dat er andere kleur door heen komt hoor, maar gewoon dat je een streepje ziet als je heel goed kijkt) dat gaat gewoon heel snel. Maar ze blijven en gaan niet weg hier! :P

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:39

maar je ging ze toch verkopen ?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:39

Ben je niet té streng voor jezelf? Je hoeft een dier maar een keer wat lomper te behandelen en je hebt al een krasje zitten. Het blijven toch gebruiksvoorwerpen wat dat betreft en neem aan dat je ze niet eeuwig op dezelfde plek laat staan en nooit gaat afstoffen enzo ;)

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 20:42

Als je eens wist wat mijn modellen voor beschadigingen hebben.. dat wil je echt niet weten ;)
En als je ooit de oude collectie gaat sparen, zul je ook merken dat er altijd krassen op zitten omdat er gewoon mee gespeeld is!

Gewoon niet te streng voor jezelf zijn!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:43

Misschien ben ik idd wel te streng.. M'n hele kudde kwijt vind ik wel echt zonde. Sommige paarden wil ik wel echt weg hebben. Ik ga ze nog allen eens goed bekijken..

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:44

Gewoon een paar, of houd ze gewoon allemaal. Ik zou ze echt niet allemaal weg kunnen doen...!

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 20:44

Trouwens een tip:
Je kunt ze altijd met wat verf bewerken. Ik heb ooit een oud paard gekocht die echt heel erg beschadigd was. Overal krassen, oranje vlekken etc. Ik heb hem gewassen en wat bijgewerkt en hij ziet er nu weer uit alsof hij zo uit de winkel komt :)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:45

Zet ze anders eens gewoon op de foto en plaats de foto's dan hier. Kunnen we ook even kijken of je echt té streng bent of dat je gelijk hebt :) Hier zitten toch veel spaarders en verzamelaars die ook wel een beetje oog voor dat soort dingen hebben.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:46

Ja, ik ga even m'n best doen met de foto's. Ben sowieso wel vaak streng voor mezelf dus zal nu ook wel haha. Dankjulliewel allemaal! Even foto's maken dus, maar heb een niet te beste camera en ook niet te best licht, dus wens me succes :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:47

SanneLeoni schreef:
Trouwens een tip:
Je kunt ze altijd met wat verf bewerken. Ik heb ooit een oud paard gekocht die echt heel erg beschadigd was. Overal krassen, oranje vlekken etc. Ik heb hem gewassen en wat bijgewerkt en hij ziet er nu weer uit alsof hij zo uit de winkel komt :)

Ja, jij kunt dat, je wilt niet weten hoe ik met verf ben _O-

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 20:47

You're welcome ;)

Ik ben ook een perfectionist en wil ook altijd alles perfect hebben, maar om nou al mijn paardjes weg te doen die beschadigd zijn.. volgens mij hou ik zelf dan helemaal niets over (vooral oude collectie)

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:49

Succes! Ben benieuwd naar de foto's. Een enkel krasje kan geen kwaad, en van sommige oude modellen is het misschien ook wel zonde om zomaar weg te doen. Héle beschadigde kan je misschien verkopen en weer opnieuw kopen met het geld dat je verdient. Dan houd je er toch nog iets leuks aan over. :)

En anders moet je ze opsturen naar Sanne zodat die ze bij kan werken xD Haha.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:49

Hhilde schreef:
Ja, ik ga even m'n best doen met de foto's. Ben sowieso wel vaak streng voor mezelf dus zal nu ook wel haha. Dankjulliewel allemaal! Even foto's maken dus, maar heb een niet te beste camera en ook niet te best licht, dus wens me succes :D

Goed licht er op en niet flitsen dat scheelt al een hoop :)

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:51

ik weet niet of ik dit paardje weg moet doen

deze heet amber
maar zij zot zo erg onder de krassen
maar het doet ook wel weer pijn om haar weg te doen
maar ze ziet er ook niet zo mooi uit

wat vinden jullie

[img]C:\Documents%20and%20Settings\Rademakers\Mijn%20documenten\Mijn%20afbeeldingen\2008-01-05%20003\104_4404.jpg[/img]

dit voor als de link het niet dee

C:\Documents and Settings\Rademakers\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\2008-01-05 003\104_4404.jpg

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:54

Ik kan je foto's niet zien, maar als het pijn doet om haar weg te doen dan doe je het toch niet? Of dan koop je dat model nog een keer.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:54

iMandy schreef:
En anders moet je ze opsturen naar Sanne zodat die ze bij kan werken xD Haha.

Ohgod, arme Sanne, dat gaat dus mooi niet gebeuren _O-