suusx, ik vind het nog wel kunnen.. maar hoop dat je niet te veel meer groeit en zwaarder wordt! hanslover, ik denk dat echt alleen een klein beetje stappen niet veel kwaad kan, mits het niet te lang is..
Poos geleden ook al gevraagd of het nog kon, maar twijfel zelf nog steeds heel erg..
Ik ben 1,82 lang en weeg iets minder als 60kg.. Pas ik nog op een haflinger? (ouderwets type, gemiddelde maat) We rijden alleen recreatief, en ook dat hooguit 1x in de 2 weken.. Maar ka dat nog? Ik kom er met m'n benen onderuit..
Suusx: Ik vind je nog wel passen, misschien dat je bovenlichaam je over een tijdje te groot maakt. Hanslover: Ik vind je veel te groot! Ik denk dat je het voor nu dan ook echt bij een paar minuutjes stappen moet houden.
xJolien
Geplaatst: 21-03-10 13:45
Deze foto's zijn van 2 (?) jaar geleden, en ondertussen ben ik nog een stukje gegroeid. (hooguit 5 cm)
Missblondie: Ik vind het nog 'makkelijk' passen hoor. Je hebt dan wel lange benen, maar niet zo lang dat ze de pony uit balans kunnen brengen, en je bent zelf heeeel licht.
missblondie: vooral bij de 1e & laatste foto vind ik het met gemak gaan, bij de tweede twijfelde ik even maar ik vind het eigenlijk ook nog best makkelijk gaan ..
zou ik af en toe een paar minuutjes op mijn verzorgshet kunnen stappen ik heb een stapfoto:
Stappen kan denk ik wel, als het niet te lang is, en je bent niet zwaar ofzo... Maarja, echt rijden zit er niet meer in hopleijk zie je dat zelf ook in?