Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChanelR schreef:Wat vinden jullie hiervan? Ben de laatste tijd een beetje aan het twijfelen of het nog wel past maar nu ik foto's zie vind ik het best wel meevallen.
Mijn pony is ongeveer 1.53 en ik ben ongeveer 1.59 [ [url=m/stbP8p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mTrIjQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
ChanelR schreef:Wat vinden jullie hiervan? Ben de laatste tijd een beetje aan het twijfelen of het nog wel past maar nu ik foto's zie vind ik het best wel meevallen.
Mijn pony is ongeveer 1.53 en ik ben ongeveer 1.59 [ [url=m/stbP8p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mTrIjQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
jumpyhorse schreef:Ik heb geen foto, excuus![]()
Maar ben ik te groot/zwaar voor een pony van 1m37 , 390/400 kg die middelmatig (niet zwaar maar niet slank) gebouwd is? Info over mij; ben 1m55 (mijn benen zijn wel een meter...) met 39 kg? Rij hem ong 2x pw maar hij is op de leeftijd dat als ik te groot wordt hij rustig op pensioen mag, ik rij ook maar een halfuur en alleen voor zijn plezier, de enige momenten in de week dat die oren eens niet plat liggen![]()
Vraag het me af
Celiien schreef:Caneir, niet perse te groot voor de pony, wel voor het zadel imo.
jumpyhorse schreef:Maar ben ik te groot/zwaar voor een pony van 1m37 , 390/400 kg die middelmatig (niet zwaar maar niet slank) gebouwd is? Info over mij; ben 1m55 (mijn benen zijn wel een meter...) met 39 kg? Rij hem ong 2x pw maar hij is op de leeftijd dat als ik te groot wordt hij rustig op pensioen mag, ik rij ook maar een halfuur en alleen voor zijn plezier, de enige momenten in de week dat die oren eens niet plat liggen
femke19 schreef:Hoi, ik kreeg een verzorgpony aangeboden maar ik weet niet of ik te groot ben.
Pony is een welsh met een stokmaat van 1,17 m.
Ik ben zelf 1,60 m en 50 kg.
Denk wel dat ik te lang ben maar dacht vraag het toch even voor de zekerheid...