Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeromyxx schreef:[ Afbeelding ]
leval1 schreef:past mijn zusje nog op mijn verzorgshetlandertje voor 1x in de week?
[ Afbeelding ]
let btw niet op haar handen!
xelinexiwi schreef:
Cerera schreef:Bovenstaande plaatje is een mooi voorbeeld van hoe de breedte iets uit kan maken.
Op de eerste foto vind ik je aan de lange kant, (maar je gaat net staan, en met je zwarte kleren en tuig kan ik niet zien waar je pony ophoudt en jij begint), op de 2e absoluut niet. Te zwaar vind ik je niet.
http://i18.photobucket.com/albums/b147/ ... s/-035.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b147/ ... mage47.jpg
Ik op mijn vorige pony. (Inmiddels verkocht)
Ik ben net als jij 1,70 (wel 8 kilo zwaarder), pony is 1.42. Dus nog een stukkie kleiner dan die van jou.
Toch vind ik dat jij er op je pony, groter uitziet dan ik op de brede haf.
jeromyxx schreef:jeromyxx schreef:[ Afbeelding ]
dit is die foto waar ik het over had waar ik bij dacht dat het leek dat ik te groot voor haar was
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
hou het alsjeblieft vriendelijk
Believe schreef:Pas ik nog op deze Fjord? Ik denk zelf dat ik sws te zwaar ben en ik twijfel ook over mijn lengte, dit was enige springpony die over was, maar heb uiteindelijk niet gesprongen want ik kreeg hoofdpijn..
[ Afbeelding ]
chelle_dora schreef:Ook bij de laatste zeg ik alleen maar 'goh, wat een leuk paardje!'
Kom op, 't wordt zo meer een show je paard topic hoor..
DeEenhoorn schreef:chelle_dora schreef:Ook bij de laatste zeg ik alleen maar 'goh, wat een leuk paardje!'
Kom op, 't wordt zo meer een show je paard topic hoor..
Hier écht mee eens! Als je niet enorm zwaar bent en je niet heel duidelijk onder de buik van pony uitkomt ben ik daar heel makkelijk in en zeg gewoon dat het past, als de voorgaande bokkers het daar mee eens zijn..
LoveAmadeo schreef:leval1 schreef:past mijn zusje nog op mijn verzorgshetlandertje voor 1x in de week?
[ Afbeelding ]
let btw niet op haar handen!
Ze kan zo meelopen!
JLDB_SL schreef:Believe schreef:Pas ik nog op deze Fjord? Ik denk zelf dat ik sws te zwaar ben en ik twijfel ook over mijn lengte, dit was enige springpony die over was, maar heb uiteindelijk niet gesprongen want ik kreeg hoofdpijn..
[ Afbeelding ]
Sorry dat ik dit zeg maar je bent veel te zwaar voor deze pony..sorry