Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naomi_g1998 schreef:liana_shet, wij beoordelen alleen met foto.
Irtj_, past!
Prima dat je mij verzoekt om anders te denken maar ik geef mijn mening in dit topic. Als ik iemand van 2 meter en 150 kilo op een fries zie zitten van 1,50 vind ik dat niet mooi en lijkt me op lange termijn ook helemaal niet goed voor de rug. Je kan daarbij bij elk paard met je zit het paard uit balans brengen hoor. Is echt niet een uitzondering voor bij koudbloeden.
Lisannuuh schreef:Bestaan er mensen die sporten (paardrijden) en 150 kilo zijn??
lrtj_ schreef:Lisannuuh schreef:Bestaan er mensen die sporten (paardrijden) en 150 kilo zijn??
Ik hoop het niet,
Maar er was ooit op tv een vrouw bij obese ofz volgens mij, die woog 125 of zelfs meer en reed op een fjord.
Douraque schreef:Vreemd dat mensen zeggen dat iemand te groot kan zijn voor een ras als een haflinger of fries. Dit soort rassen zijn paarden en kunnen veel meer hebben, ook qua lengte. Je kan een haflinger/fries niet uit balans brengen door lengte.
Bij een pony/shetlander is dit een ander geval.
Ik verzoek echt degene die anders denken, zich eens beter te gaan verdiepen in paarden.