Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tutti_Frutti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 07:50

Niet penny maargoed

Ik was Quinto aan het longeren, dan komt er even een man kijken met een kindje van 3 of 4, bij het hek. Ik loop even met Quinto naar ze toe en laat het meisje even Quinto aaien, ze was echt helemaal blij! Echt van die twinkel oogjes Waar je die kleine kinderen wel niet blij mee kan maken

Aurora3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:41

StOoRzEnDeR schreef:
duh zeker is ie dan ingereden dat snap je toch wel want als ie niet ingereden zou zijn zou ie stil blijven staan bahbah weet je nou niks van paarden ff voor de duidelijkheid als ze lopen, rennen, bokken, steigeren, springen wat dan ook dan zijn ze ingereden maar als ze stilstaan dan dus niet hé nu wat duidelijker ?
owja je moet ook altijd opstappen als je paard al loopt anders weet je niet of het paard waar je opstapt ingereden is of niet....

(zie het zo voor me)

nou begrijp ik eindelijk waarom ik nog geen olympisch kampioen ben met mn verzorgpaard van 17 hij is nog niet ingereden, ik stap altijd stilstaand op. :S wel balen dat ik daar nu pas achter kom

Froemel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:33

Herinner me nog iets verhaal over een meisje van 16 jaar. We zaten bij gym en we moesten ons omkleden. Toen had ik het over mijn verzorgpaard. (dat was toen nog een belgisch trekpaard, nu verzorg ik een ander paardje). En dat meisje was me aan het vertellen dat ze wel 20 arabieren had en 1 hengst arabier. Ik vroeg haar of ik eens mee mocht rijden. (Eerst geloofde ik haar, tja, kan toch dat iemand zo'n fokkerij heeft ofzo?) Maar ze begon erover dat die in België staan. Ik wilde er wel tijd voor vrij maken. Ze zei okee, dan ga je maar mee. Op donderdag vroeg ik haar of ze dit weekend kon, nouja, dat ging niet. Al haar 20 arabieren merries waren dood! Allemaal hartaanval of longontsteking. (allemaal zeer plotseling..) Maar de hengst was nog goed, maar daar kon ik niet op rijden, want die was niet ingereden. Wel kon je die rijden zonder zadel en hoofdstel. Ik zei al dat dat niet kan. Volgens haar wel. Ze kon ook ZZ dresuur rijden enzo. Ik vroeg weer van neem me eens mee, dan wil ik jouw zien rijden, vind het ook leuk om een prachtpaardje te zien zonder dat ik erop ga rijden. Dat antwoord had ze niet verwacht. Op maandag zei ze dat ook de hengst was overleden. Ze gaat ook geen nieuwe kopen, dat vind ze zonde van het geld, wel zit ze op een manege. Een penny in de tweede.. grappig

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 13:33

Hey stoorzender! Vertel je verhaal nou eens!...

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:01

ja kom op stoorzender vertel het verhaal

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:03

jajajaaja ikkee ook verhaal willen weten

StOoRzEnDeR

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:14

okeej okeej ik heb het verhaal gister 3x getypt maar men cpq deed dom en iedere keer als ik het wou plaatsen was alles weg...
nu komt het dan eindelijk (als het goed is)

ik ben een tijd geleden een keer met een pony tegen een muur aangeknald en toen heb ik alle2 mijn sleutelbenen gebroken....als ik nu een spaghetietopje aan heb schuiven mijn bandjes af en toe af....

nu zat ik laatst op stage op een heel schrikachtige 3 jarige vos en na een paar rondjes draven zakte het eerste bandje af en na nog een paar rondjes het tweede bandje....ik wist dat als ik zou proberen om de bandjes omhoog te schuiven dat mijn paard zou beginnen te rennen....na een paar rondjes zonder bandjes begon mijn truitje te zakken en toen reed ik dus in mijn BH rond....en er stonden ook nog drie van die vieze oude mannen te kijken.....na ongeveer 5 minuten (leek wel een half uur) kwam mijn stagebegeleider ff kijken hoe hoe ging en toen ie me in mijn BH zag rondrijden heeft hij het paardje ff vastgehouden en toen kon ik de bandjes weer omhoog schuiven ik heb de bandjes meteen om mijn BHbandjes gedraaid zodat het niet nog eens kon gebeuren.....maar zelfs toen mijn stagebegeleider het paardje vast had was ze nog bang voor wat ik op haar rus aan het doen was....

ooooh ik schaamde me echt kapot toen ik de dag ernaa weer naar stage moest.....maar gelukkig heeft tot nu toe nog niemand wat gezegd.....
ik heb wel van een jongen gehoord dat hij heeft horen zeggen dat ik een mooie BH had....

schaam schaam schaam haha en ik zal proberen jullie volgende keer niet meer zo lang te laten wachten

Brittol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 07:54

Wat erg stoorzender.. Waa!! Ik zou me ook kapot schamen

Tutti_Frutti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 08:03

Whaha lollig!! Zou wel wel kapot schamen ja

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:41

Hahaha ik zou me ook dood schamen ja..

mandy101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:32

haha leuk verhaal

Kiim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:50

Bij de paarden waar ik rijd mocht hun zoontje (5 jaar oud) met de paarden op de keuring lopen
Toen zei ik zoo van kan jij die bijhouden dan?
Toen zo super serieus, 'ja ik kan harder rennen als papa'

Omg .

miek140

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 13:47

ik heb gister een videoband teruggekeken van toen ik 12 was. OMG wat was ik penny!
Ik had echt 4 verschillende truien met paarden erop, en op mijn kamer stond een hele verzameling met van die flockpaardjes, ik had er 36 hahaha

enik was ook altijd helemaal blij als ik naar het bos was geweest (lopend of met de fiets) en ik had een paard voorbij zien komen. En als ik hem dan mocht aaien! zoooo dan kon mn dag helemaal niet meer stuk

ik heb alleen nooit dingen tegen anderen gezegd dat ik paarden had ofzo. Wel in mijn fantasie. Had ik serieus een fjorden hengst en een kwpn merrie, die kregen een veulen en dat was een fries
hahaha

*nostalgie*

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:35

Ik had vandaag een behoorlijke Pennydag. Ik was ontzettend hyper enzo en ik zat tegen Sietse (ontzettend truttig ruintje, maar wel ontzettend lief) "Zooo, we gaan de grote Friese hengst maar 'ns poetsen." Vroeg er zo'n kind van ongeveer nog een jaar ouder dan ik ben nog of het echt een hengst was of niet. Nee, dat was Sietse toch maar niet. En ik deed iedere keer stiekem net of hij zoiets als een Bonfire was en dat hij het allermooiste tuig had enzo.. dat het hoofdstel een beetje uit elkaar gevallen is op sommige plaatsen negeerde ik maar eventjes. Uiteraard deed ik dat toen niemand erbij was want zó erg voor gek hoef ik nou ook niet te staan. Toen later wilde ik een ontzettend stoere hengstenvlecht gaan maken (ik liep wat te ijlen over dat hij een beetje bezweet was op z'n hals, niet dat ik het echt meende ofzo). Van die vlecht is verder ook niet veel gekomen, niets dus eigenlijk. Met rijden was dat gelukkig weer over, hoewel ik nog wel een beetje hyperactief was. Ja, ik heb me weer heerlijk vermaakt op de manege, moet vaker een Pennydag inlassen.

Sem_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:00

Bij ons op de manege pak je de paarden gewoon zo uit de wei en ga je ze lekker poetsen nou ik en nog 2 andere meisjes zitten effe te kletsen komen er 2 kleintjes aan een meisje loopt even weg komt even later terug en dan heeft een van die kleintjes de hoef van haar paard opgetilt "ja is niet goed uitgekrabt he krijgt die last van.." het is maar dat die om de seconde wel in de mest trapt [ze waren schoon hoor ] wij "nee ze zijn schoon geen steentjes geen zand goed.." en ze bleven vol houden week erna is er alleen een van die meisjes is ze opeens helemaal happy en aardig "er is een veulentje " ...
[een was waarschijnlijk boos omdat iemand uit onze les had gezegt dat haar zus niet goed zat ofzo :S]

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:22

Jeej heb ook meisjes bij vera gehad..

de theeleut vriendin van de eigenaar van vera was er met haar kleindochter en 2 vriendinntjes van de kleindochter om naar het schapen scheren te kijken.. de scheerders waren er nog niet toen ik met vera van een buitenrit terug kwam. ik Vera wassen met dit warme weer. dus die meisje heel de tijd langs fietsen (is nogal een groot terein) en even later zetten ze hun fiets neer en gaan zitten kijken naar Vera. Dus ik zeg: je mag wel aaien hoor. komen ze dichterbij.
Eerste opmerking van een meisje: Wat heeft die grote neusgaten.

Dus na het wassen mocht Vera de wei op, dus ik doe het halster af maar Vera staat altijd op de wei dus rent nooit weg ofzo want ze is het well gewend.
Zegt zo'n ander meisje: Eet ze je niet op??
dus ik heel rustig vragen waarom.
Zij: Nou omdat jij in haar hok staat.
heb haar niet openlijk uitgelachen maar wel van binnen in een deuk gelegen.
Ik: Paarden eten geen vlees.

Paar seconden late tikt Boy zo´n meisje haar arm aan voor aandacht
Zij: ik ben een mens hoor!!

Ik dacht egt, van alsof hij je niet mag aanraken omdat je een mens bent. denk je egt dat dat paard dat iets intereseert.

Geen penny's maar wel hele domme meisjes

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:10

@ Verosjaak

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:13

Jaaaa eiiindelijk heb ik dit topic weer gevonden!!
Ik ga eens ff bijlezen

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:24

haha ;P wat een leuke verhaaltjes weer

pressent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:26

whahaha watb een verhalen zeg!!:p heb al een tjdje niet gekeken maar lig steeds dubbel

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:06

Al een hele tijd terug gebeurt, maar ik herrinnerde me er vandaag weer aan:
Ik en een paar andere liepen door de pensionstallen heen,
Komen er 2 kleine meisjes langsgelopen,zegt de ene "En die Heet Sita"
Dat Paard heet dus eigenlijk Saint, stond op zun naambordje maar blijkbaar kon ze niet zo goed lezen
voelde me wel vereerd hoor, dat ze zomaar het paard van mun vriend naar mij noemen ookal schrijf je mijn naam anders
Miss niet heel penny, maar da vond ik wel heel schattig en grappig omdat ik op Dat moment langs moest lopen

Mloes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:12

Haha pennys Ik vind ze leuk! Ik was vroeger ook echt een ontzettende mega-penny. Hing uuuuuuren rond op de manege, in de hoop dat ik een paard mocht vasthouden. En als ik dan mocht uitstappen .. :D Waaauuuw! Daarna gelijk naar huis, het vertellen Goeie ouwe tijd.

Mloes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:13

@Michellkuh: MOest trouwens heeeeeeeeeeel hard lachen om jou verhaal! Geweldig!

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:33

Hoi, wat een geweldig topic!!

Ik was vroeger ook zo'n pennymeisje (nu nog soms hoor!!)
Iki keek altijd naar de paarden die ik tegen kwam in de wei en dan zei mijn vader ''vind je hem mooi???'' ''dan gaan we morgen weer kijken''
Ik vond dat altijd erg gemeen. Toen ik eindelijk werk had gevonden heb ik zonder toestemming een fjorden hengst veulen gekocht!!!!
Had alles geregelt, stal, casteratie, gaan kijken en toen mijn ouders terug kwamen van een kennis vertelde ik het hun. Achteraf konden ze er wel om lachen, maar oeoeoeoeeiiiii wat waren ze boos dat ik dat zelf had gedaan. Ik heb er ook altijsd zelf voor moeten zorgen!!

Nu heb ik een nichtje van 5 die af en toe mee gaat knuffelen. Ze heeft al rijlaarsen en broek en trui, dus het begint al een echte te worden!!
Nu wilt ze de peotskist van Jordy meenemen naar buite3n. Ik vroeg aan haar ''is het niet te zwaar?? Nee zegt ze, het is maar goed dat ik mijn spierballen heb meegenomen!! GEWELDIG die kleine kinderen.

Nog eentje dan.
Staan een les te wachten dat iedereenop het paard zit en ze naar buiten mogen. Zie ik dat er een meisje (ik denk een jaar of 10) zit te drijven, waarop de pony netjes naar voren loopt. Begint ze te schreeuwen dat de pony vadaag wilty is en dat ze hem wel even zal laten werken!!!! Heb het spelletje gewoon meegespeelt.

Nu stop ik maar even, want ik heb er nog veel meer.
Gr heidie

ZitAa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:07

haha, met die poetskist